Plotten en pillen

Reislog van onze trip naar Nieuw Zeeland in oktober/november 2008
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pieter
Beheerder
Berichten: 562
Lid geworden op: 15 sep 2012, 21:44
Contacteer:

Plotten en pillen

Bericht door Pieter »

7 oktober 2008 - Eersel, Nederland

Mooie titel he? Maar het klopt echt. Vandaag heb ik de hele reis – zoals we die willen gaan doen – in de kaart geplot (zie onder “kaart”). Of we precies die route volgen is niet zeker, maar we zullen het steeds per dag aanpassen. Vermoedelijk zal vanaf de dag van aankomst in NZ het kaartje wat groter worden, dan hoef je het niet steeds dichterbij te halen. Dus, met wat foto’s erbij, kan iedereen virtueel meereizen!! Werkt wel leuk, zo’n kaart. Er staat bij dat we 41.489 km voor de boeg hebben ...... ach, we hoeven het niet te lopen :-)

Verder heb ik vandaag de neuroloog bezocht en om wat voorraad aan pillen en spuitjes gevraagd. Ik wil graag op alles voorbereid zijn, je weet niet hoe dat hoofd van mij reageert op een dergelijke wijziging in het bioritme en de klimaatverandering (in Singapore dan). Hij vertelde me nog dat, wanneer je op grotere hoogte bent (een berg dus), er gemakkelijk een aanval getriggerd kan worden, dus dat wordt een beetje opletten (weet je nog in Oostenrijk, Marijke??).

Ik denk dat we nu een koffer kunnen reserveren voor de medicijnen, Pieter’s statief en de wandelschoenen ....... pffff (M)
Gebruikersavatar
Maravo
Berichten: 46
Lid geworden op: 30 mei 2015, 16:35
Contacteer:

Re: Plotten en pillen

Bericht door Maravo »

Mara van Oorschot:

8 oktober 2008
Hey auntie&uncle, leuk hoor zo'n weblog... Het aanmelden op die andere link is nie gelukt dus dat ga ik hier even proberen. Alvast veel 'voor'plezier enne ik zie jullie nog voordat jullie vertrekken veel liefs Mara
Gebruikersavatar
Gast

Re: Plotten en pillen

Bericht door Gast »

anny en tiny:

8 oktober 2008
Hoi luitjes, we gaan jullie volgen leuk idee.
Onze neef en nicht in Austalie waar we begin dit jaar geweest zijn gaan verhuizen van melbourne naar
brisbain dat is aardig in de richting van NZ.
Dus wij moeten nog een keer terug!!
Wel lang vliegen maar van rode wijn kan je goed snurken.
Nou de groeten en goede reis, we horen en zien het wel hoe jullie dit avontuur beleven.

anny en tiny.
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw Zeeland 2008”