Vakantie

Reislog van onze trip naar Nieuw Zeeland in oktober/november 2008
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pieter
Beheerder
Berichten: 562
Lid geworden op: 15 sep 2012, 21:44
Contacteer:

Vakantie

Bericht door Pieter »

15 oktober 2008 - Eersel, Nederland

Vakantie, eindelijk is het zover, de koffers zijn van zolder gehaald en de laatste snode plannen worden gesmeed. Uit alle hoeken en gaten komen de spullen tevoorschijn voor de grote trip, nu maar hopen dat de koffers groot genoeg zijn.

Waar is toch die handtas van olifantenpenisleer gebleven als je hem nodig hebt, het zal selectief laden worden, anders krijgen we de koffers niet dicht.

Nog 2 dagen voor het vertrek en de stemming zit er al goed in, we hebben er zin in (P)
Gebruikersavatar
dyananna
Moderator
Berichten: 130
Lid geworden op: 23 nov 2012, 19:11
Contacteer:

Re: Vakantie

Bericht door dyananna »

Dyan:

16 oktober 2008
Ha! Mam, nu moet ik via Pieter weer horen dat je een nieuwe handtas hebt. Wil je hem soms niet uitlenen? Hihihihi... :-) . Succes met de voorbereidingen en tot vanavond! Ik hoop dat we het huis inkomen...
XXX
Dy
Gebruikersavatar
Gast

Re: Vakantie

Bericht door Gast »

Saskia:

16 oktober 2008
Hai Margreet en Pieter!
Leuk hoor, jullie voorbereidingen te lezen op een grote reis! Ik kom helemaal in de reisstemming (en begin zowaar zelf lijstjes te maken met 'niet te vergeten dingen' haha)!
Heul veul plezier!!!
Saskia
Gebruikersavatar
Gast

Re: Vakantie

Bericht door Gast »

simona:

16 oktober 2008
Hi Margreet!

hope the preparations for the big adventure are going smoothly and the suitcases are big enough to fit all stuff :knip2:

I just wanted to wish you a wonderful time at the other end of the world :-) ! have a nice and safe trip!
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw Zeeland 2008”