Voorpret ??!!

Reislog van onze trip naar Nieuw Zeeland in oktober/november 2008
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pieter
Beheerder
Berichten: 562
Lid geworden op: 15 sep 2012, 21:44
Contacteer:

Voorpret ??!!

Bericht door Pieter »

17 oktober 2008 - Eersel, Nederland

Nou, dit wordt dan de laatste update vanuit Ollanda! Het zijn een paar zeer hectische laatste dagen geweest, al mijn mooie schema’s vielen in duigen :sad2:
Donderdag moesten de haartjes nog in de verf, dus zussie meteen maar te eten gevraagd en dochterlief en haar duifje wilden ook nog even komen knuffelen, dus die ook maar mee-eten. Gevolg: een volle oven en daarna een vol aanrecht.
Verder had de Woningstichting in al haar wijsheid een week of wat geleden besloten om in deze periode de buitenboel te schilderen en wat hang en sluitwerk te vervangen, om het allemaal wat veiliger te maken. Prima voor ons (eigenlijk), omdat we lang weg zijn en safety first, toch?
Dus even contact gehad met de contactmeneer en jawel hoor: de laatste twee dagen voor onze vakantie staat het hele huis open en overhoop!! IJskoud, heel de gang en de keuken vol bladeren ... daar gaat Margreetje met d’r grote poetsplannen!! Oh dear, how sad, never mind. Ik kan er niet mee zitten. De koffers zijn ongeveer gepakt, de boardingpasses geprint (er was niet veel keuze meer in stoelen, maar we zitten aan ’t raam!) en het “afvinklijstje” is zowat helemaal afgevinkt.
Morgen de finishing touches nog.

Ah! Pieter is een eitje aan het bakken met wat worst erbij .... heel de keuken nog effe onder het vet aan het spatten!! Je moet toch wel veel houden van zo’n vent (grapje).

Hoe dan ook: genoeg te doen als we weer thuis zijn :lach1: En heel eerlijk gezegd, het kan me allemaal niets schelen! Morgen vakantie, yes!!!! Jullie mogen zondag de volgende update verwachten – ik weet niet precies hoe laat, want we komen om 6.30 uur al aan – vanuit het hotel in Singapore: http://www.goldenlandmark.com.sg/ .
Als het goed is hebben ze daar een draadloos netwerk, dus dat zou moeten lukken. Verder is het misschien leuk om te volgen wat voor weer we hebben en kunnen verwachten, daar is deze site wel geschikt voor. Je kunt er zo’n 4 dagen vooruit kijken: http://www.bbc.co.uk/weather/world/australasia/

By the way, Simona: thanks for your reaction! That was a nice surprise. You can expect photo’s as from Monday :knip2:

We houden contact people!! (M)
Gebruikersavatar
Gast

Re: Voorpret ??!!

Bericht door Gast »

Tanja:
17 oktober 2008
hahaha, dat beloofd flink wat leesplezier met jullie berichtjes.. lig nu al dubbel...

Vergeet nie te genieten van New Zealand... :knip2:
Maar goed, gedoseerd foto's en verhalen ontvangen is op zich ook nie verkeerd....

Enjoy en tot in december maar weer!

Dikke kuzzzz,
Tee
Gebruikersavatar
Gast

Re: Voorpret ??!!

Bericht door Gast »

Loesje CSU Campus HTC 31:

17 oktober 2008
Hele goeie reis en geniet ervan. Groetjes L
Gebruikersavatar
jos111161
Berichten: 30
Lid geworden op: 12 jun 2018, 20:20
Contacteer:

Re: Voorpret ??!!

Bericht door jos111161 »

indian(jos):

17 oktober 2008
heel veel rust en fun pieter voor jou,en je vrouwtje

ga het volgen

mvg,,jos
Gebruikersavatar
nickje76
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2013, 00:29
Contacteer:

Re: Voorpret ??!!

Bericht door nickje76 »

Zittend stiertje (nick):

18 oktober 2008
Ha die Pieter,

geniet lekker van de enorme vrijheid en de overweldigende natuur en natuurlijk van elkaar :knip2:

Groetjes nick
Gebruikersavatar
Tineke
Moderator
Berichten: 38
Lid geworden op: 10 mar 2016, 21:12
Contacteer:

Re: Voorpret ??!!

Bericht door Tineke »

Nico en Tineke:

18 oktober 2008
He broerke en skoansus,

Heel veel leesplezier van jullie, nu al. Ik hoor net van onze timmerman dat er in New Zealand ook een plaatsje is dat Twyzel heet, van The Lord of the Rings, misschien dat jullie daar ook komen. Is het net of jullie in Friesland zijn, in Twijzel! Goede reis en we zien het volgende verhaal wel weer verschijnen.

Groetjes,
Nico, Tineke en Luudtske
Gebruikersavatar
dyananna
Moderator
Berichten: 130
Lid geworden op: 23 nov 2012, 19:11
Contacteer:

Re: Voorpret ??!!

Bericht door dyananna »

Dyan:

18 oktober 2008
Ha!

Nog zo'n 20 minuutjes and there you go...! Super hotel trouwens! En Pieter, ik zag dat het dicht bij Little India ligt... Mjummie! Ik wacht met smart op de sms na aankomst. Geniet ervan!

XXXXXXXXX
Dy
Gebruikersavatar
dyananna
Moderator
Berichten: 130
Lid geworden op: 23 nov 2012, 19:11
Contacteer:

Re: Voorpret ??!!

Bericht door dyananna »

Dyan:

18 oktober 2008
Jullie zijn net geland!!! Het is hier 23.42 uur op zaterdagavond en de update op de website van Changi airport (S'pore) geeft aan dat jullie om 5.41 uur lokale tijd (zondag dus) geland zijn. Mooi, veilig aangekomen op de eerste bestemming! Ik wacht op het smsje...

XXX
Dyan
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw Zeeland 2008”