Zondag 19 oktober, Singapore !!!

Reislog van onze trip naar Nieuw Zeeland in oktober/november 2008
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pieter
Beheerder
Berichten: 562
Lid geworden op: 15 sep 2012, 21:44
Contacteer:

Zondag 19 oktober, Singapore !!!

Bericht door Pieter »

19 oktober 2008 - Singapore (hotel), Singapore

Jawel, jawel, we zijn er gekomen en het ging allemaal prima eigenlijk. Marijke had ons zaterdag weggebracht en de auto mee teruggenomen. We waren ruim op tijd en hebben op Schiphol nog wat boodschapjes gedaan en uren en uren zitten wachten op een broodje met koffie in een of andere domme tent daar met de traahaahaagste ober die je je kunt voorstellen. Sjongejonge, en daar mochten we ook nog 20 euro voor betalen. Maar hij heeft geen cent fooi gehad. HA.

De koffers konden we meteen al kwijt toen we bij de balie kwamen, we waren tweede in de rij. Dat ging soepeltjes. En we konden om 10.55 naar de gate. Het duurde allemaal wel effe, maar dat hoort erbij en het vliegtuig zat bomvol. Maar we vertrokken keurig op tijd, 11.55 uur. Netjes toch? En blijkbaar hebben we wind mee gehad want we waren al om 5.40 op Changi Airport, i.p.v. om 6.35. Met als gevolg dat we om 7.15 al in het hotel stonden.
Poepoe, dat was wel erg vroeg natuurlijk. Maar we hebben wat tijd verlummeld bij het zwembad en nog een Amerikaans ontbijtje verorberd. Zie foto’s. De receptie was erg aardig en daarom konden we erg vroeg inchecken en zit ik nu op 9 hoog met uitzicht op Singapore te typen, terwijl Pieter op zoek is naar een andere verloopstekker, want die we op Hipschol gekocht hadden werkt natuurlijk niet. Maar goed, daar-is-tie-weer en we hebben het voor mekaar. Het Wireless LAN moet natuurlijk betaald worden :sad1: maar ook daar deinzen we niet voor terug! Strakkies effe het uurtje internet goed gebruiken en dan staat alles erop.

De vlucht was – zoals gezegd – prima verlopen. Eersteklas service bij Singapore Airlines, en meer dan genoeg te eten, te drinken en te snacken. De stoelen waren goed, met behoorlijk wat ruimte voor Economy-standaard, die wij vervolgens uiteraard helemaal volgebouwd hebben. Een dekentje en een kussentje kregen we, een teeveetje voor de neus, een koptelefoontje werd uitgereikt en ook een tasje met mini tandenborstel en tandenpasta en een paar sokken. En zo hebben we de tijd uitgezeten, want dat is het.
De aardige man naast mij liet me er steeds uit en wilde van geen excuses weten. Maar ik moest ECHT af en toe even rondlopen, je wordt zo stijf als een plank! Zowel Pieter als ik hebben af en toe even gedut, maar echt flink slapen is niet gelukt. Vandaar dan ook dat bij mij nu ineens de man met de hamer komt. Ik ga zo een mega-dut doen. Doe ik thuis ook dus dat kan hier ook. We zetten de wekker wel!. Fysiek zijn we verder zo stijf als wat en hebben allebei dikke enkels en voeten. Maar ook dat is niets nieuws. Nou, het licht gaat nu echt uit! Morgen gaan we een stadsrondrit doen en verder blijf ik veel binnen denk ik.
Man man, wat is het bloedje benauwd hier! Maar wel erg mooi. Tot morgen, denk ik. Het is een beetje een verward verhaal, maar m’n hersens zijn lichtelijk opgelost, vandaar :knip2: (M)

Dan gaan we nu kijken of we ergens drank kunnen scoren om daarna lekker in te storten voor een uurtje of 2. Daarna toch maar ff de neus buiten steken, tenminste als water niet met bakken uit de lucht komt. (P)

Het is nu 14.00 uur en we schrikken wakker uit een coma door het geping van de mobiel (ingesteld als wekker). Maar goed dat die ingesteld was, anders hadden we nog minstens tot middernacht knock-out gelegen. En dan??? Dus nu ff doordouwen. Wordt vervolgd. Voor wat het weer betreft: het is nog steeds benauwd, heet en nat. My kind of weather! (NOT (M)

PS. Het is hier 6 uur later dan in Nederland.
Gebruikersavatar
dyananna
Moderator
Berichten: 130
Lid geworden op: 23 nov 2012, 19:11
Contacteer:

Re: Zondag 19 oktober, Singapore !!!

Bericht door dyananna »

Dyan:

19 oktober 2008
Ha!

M'n mobiele lag naast het bed, dus ik heb de sms vannacht nog binnen horen komen. Was alleen te ver heen om te begrijpen wat er stond, hihi. Ben blij met het goede nieuws dat jullie veilig en goed zijn aangekomen. Maar jullie zijn wel zeer gemeen, zulke foto's op de website plaatsen waar wij ze allemaal kunnen zien... Wat een prachtig hotel! Daar zit je wel prima voor enkele dagen denk ik zo. Veel plezier morgen met de bustour en ik volg jullie komende week als jullie richting NZ gaan.

Dikke X
Dy
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw Zeeland 2008”