12-11-2008 Van Oamaru naar Mount Cook - deel 1

Reislog van onze trip naar Nieuw Zeeland in oktober/november 2008
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pieter
Beheerder
Berichten: 562
Lid geworden op: 15 sep 2012, 21:44
Contacteer:

12-11-2008 Van Oamaru naar Mount Cook - deel 1

Bericht door Pieter »

12 november 2008 - Mount Cook, Nieuw-Zeeland

Hallo, hallo! Dit wordt een heel kort bericht. We zitten in the middleof nowhere, bij Mount Cook en hebben een hele magere internetkiosk gevonden, dus kunnen wel een berichtje achterlatenen daar houdt het dan mee op. Prachtige dag gehad vandaag, met fullview (uitzonderlijk!!) op Mount Cook en aanverwanten. Het was zelfs heet vandaag en we zijn hier en daar verbrand!! Morgen kunnen jullie dus hopelijk 2 volle verslagen tegemoet zien, als het in Fairlie - ofiets verderop - wel lukt allemaal. Sorry voor vandaag, we hadden nog wel zoveel mooie foto's! Ook die houden jullie tegoed. Groetjes en XXX van mij (M) en hubbie Pieter. Tot morgen !!!
Gebruikersavatar
dyananna
Moderator
Berichten: 130
Lid geworden op: 23 nov 2012, 19:11
Contacteer:

Re: 12-11-2008 Van Oamaru naar Mount Cook - deel 1

Bericht door dyananna »

Dyan:

12 november 2008
Ha!

Ik helemaal blij dat er een bericht stond, maar je hebt wel gelijk, het is wat kort... :-) . Blij dat jullie goed zicht op Mt Cook hadden, ook voor mezelf, want dat betekent mooie foto's!

Voor nu dan maar geduld en duimen dat er morgen beter internet is waar jullie je dan ook mogen bevinden.

Geniet nog maar even, het laatste weekje is ingegaan (of mag ik dat niet zeggen?)!

Liefs,
Dyan
Gebruikersavatar
dyananna
Moderator
Berichten: 130
Lid geworden op: 23 nov 2012, 19:11
Contacteer:

Re: 12-11-2008 Van Oamaru naar Mount Cook - deel 1

Bericht door dyananna »

Dyan:

12 november 2008
Ben ik nog even! Eindelijk dacht ik er aan om op te zoeken met welke bus maatschappij ik toen het Zuidereiland heb bekeken: dat was Magic! Misschien heb je daar ook bussen van zien rondrijden, naast die van de Kiwi Experience? Anyway, website is http://www.magicbus.co.nz/ (misschien interessant voor degenen die ook ooit nog willen gaan)!

XXX
Dyan
Gebruikersavatar
Maravo
Berichten: 46
Lid geworden op: 30 mei 2015, 16:35
Contacteer:

Re: 12-11-2008 Van Oamaru naar Mount Cook - deel 1

Bericht door Maravo »

Mara:

12 november 2008
Heb er helemaal schele oogjes van gekregen, maar wat een leuke verhalen zeg... Ik liep nl een week achter na een kort ziektebed (klinkt erg dramatisch) ben ik er weer. Was vorige week nie lekker en het weekend pfff was een ramp, kon zelfs b&b nie uitlaten en ons Tan nie coachen tijdens hockey, was ook nie nodig trouwens, volgens mij heeft Tan geen bal tegen gehouden?? Zaterdag hoofdpijn en zondag de heeele dag overgeven bah en nu, nu zit ik ook nie al te lekker achter de pc... Heb een ontsteking op een vervelende plaats AUW dus. Vervelend dat ze die kachel nie repareren zeg, zeker als het 's nachts vriest brrrr. De verhalen blijven echt leuk om te lezen, foto's bekijk ik nog, ik hou het zitten nie meer vol. Ga nu b&b uitlaten. O ja thanx voor de mooie kaart, kei lief, vandaag gekregen mooi. Dikke kus tot snel Mara
Gebruikersavatar
Gast

Re: 12-11-2008 Van Oamaru naar Mount Cook - deel 1

Bericht door Gast »

Lizanne:

12 november 2008
Haaaaaaaaaaaaaaa Godmother and Pete!

Daar ben ik dan eindelijk! Ik had jullie nog een sms gestuurd vanuit kangaroeland, maar die is denk ik niet aangekomen?
Ik ga van het weekend al jullie verhalen lezen en de foto's bekijken, ben nu nog even druk met iedereen weer zien en mijn eigen verhalen vertellen.

Maar ik hoor al van de rest van the family dat het hartstikke leuk is daar. Geniet er nog ontzettend van en ik hoop dat jullie weer veilig thuis komen!

Dikke knuffel Godchild :knip1:
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw Zeeland 2008”