17-11-2008 Christchurch

Reislog van onze trip naar Nieuw Zeeland in oktober/november 2008
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pieter
Beheerder
Berichten: 562
Lid geworden op: 15 sep 2012, 21:44
Contacteer:

17-11-2008 Christchurch

Bericht door Pieter »

17 november 2008 - Christchurch (hotel), Nieuw-Zeeland

Hela Hola!! Nou, daar zitten we dan in het Ibis Hotel in Christchurch! Een enorm gerommel vanochtend natuurlijk om alles op te ruimen / in te pakken / weg te geven!! Maar het is gelukt. Om 10.00 reden we van de camping af om de dieseltank af te toppen als laatste. Camper ingeleverd, taxi laten bellen, het ging eigelijk allemaal heel soepeltjes en om 11.30 waren we in het hotel, waar de lieve dame aan de receptie al meteen voor ons een kamer had!!
Dat was effe fijn, want ik was helemaal lam van een hoofdpijnduo of -trio, waarvan ik uiteindelijk achter kwam dat het migraine was, dus daarna de bijbehorende lammakende pil pas geslikt! En we hadden nog steeds niet ontbeten :sad1: ...
We hebben meteen de boel op de kamer gekwakt en zijn 1 x vlakbij de hoek omgelopen en een steegje door en: jawel, Cathedral Square :lach1: .
Daar in de buurt was snel genoeg iets te eten gevonden en daarna hebben we wat over het plein gelopen en de kathedraal bekeken. Misschien plaatst P daar nog wat foto's van, later. Op de terugweg naar het hotel (voor de brrrroooooddddnodige persoonlijke opknapbeurt!!) kwamen we langs een winkel met tassen en koffers en hebben gelijk 2 nieuwe koffers aangeschaft, onder voorwaarde aan de aardige mevrouw dat ze de onze zou weggooien en dat was geen probleem.
Onze koffers waren namelijk helemaal stuk aan het gaan, alhoewel ze nog niet zo oud waren, maar dat is een lang verhaal :knip1: . Dus nu hebben we 2 grote koffers en kunnen we de boel tenminste meekrijgen ... al die knuffeldolfijnen, dat valt niet mee om die erin te proppen, alhoewel ze heel zacht zijn! :lach1: :lach1: :lach1:

Intussen zijn we weer schoon en ik had zelfs nog schone kleren gevonden :lach1: . Dadelijk gaan we een rondje met de ouw tram door Chr.Ch doen en misschien nog wat winkelen. Omdat het hier de 2e grootste stad van NZ is, hebben ze een tikkie airs .... restaurants openen pas om 20.00, voor ons te laat, morgen weer vroeg dag! Dus eten doen we maar in het hotel, daar kunnen we om 19.00 terecht! ---- Ff later: zoooo, net een borreltje gedaan op het buitenterras op de 1e verdieping en lekker naar het voorbijgaande stadsleven zitten kijken.
Wij gaan nog ff wat indrukken opdoen en daarna eten, tot later!! (Waarschijnlijk vanaf Changi Airport, morgen.) XXX (M)

PS: Marijke, als het teveel is, 2x hin und wieder nach Sjiphol, dan komen we met de trein hoor!!! Lama een berichtje achter hier XXX
Tan en S: Heul veul plezier, jammer dat je je t-shirt mist :-P :lach1:
Gebruikersavatar
dyananna
Moderator
Berichten: 130
Lid geworden op: 23 nov 2012, 19:11
Contacteer:

Re: 17-11-2008 Christchurch

Bericht door dyananna »

Dyan:

17 november 2008
Ha!

Ik ben weer de eerste!!! Even lezen, dan reageren.

XXX
Dy
Gebruikersavatar
dyananna
Moderator
Berichten: 130
Lid geworden op: 23 nov 2012, 19:11
Contacteer:

Re: 17-11-2008 Christchurch

Bericht door dyananna »

Dyan:

17 november 2008
Ben ik weer! Jaja, het zit er zowaar echt op... Raar idee hoor. Ik ben aan de ene kant heel blij dat jullie terugkomen, aan de andere kant heb IK nu het vervelende gevoel wat ik altijd heb aan het einde van MIJN vakantie. En ik zit gewoon thuis, kun je nagaan :lach1: !! Maar aan alle dingen komt een eind, en jullie bedje en douche wachten op jullie.

Zal duimen voor een zeer voorspoedige reis en hoop jullie snel weer in de armpjes te kunnen sluiten :knip1: .

Zou fijn zijn als er vanaf Changi nog tijd is voor een berichtje, zo niet, dan hoor ik jullie woensdag wel.

Slaap lekker, ook in het vliegtuig!

XXX
Dyan
Gebruikersavatar
Gast

Re: 17-11-2008 Christchurch

Bericht door Gast »

Tanja:

17 november 2008
Hoi hoi....

Ook nu mijn laaste berichtje... Don't worry about mummie!! Die vond het echt geen probleem om de familie op deze manier bij te staan :knip1:
Ik had het ook al aangegeven, maar ze vond het echt niet erg. Is vast ook blij om jullie woensdagmorgen weer veilig op te pikken.. Ik hoorde haar de laatste tijd nogal eens vloeken dat ze zo vaak voor zichzelf moest koken... hahahaha...

He folks.. zeer behouden vlucht... Fijn dat jullie zo hebben genoten en wij mochten meegenieten en tot over 2.5 weken. Ik ga nog ff beetje werken vandaag en dan mijn koffer pakken...

Dikke vette zoen...X
Gebruikersavatar
avdwijgert
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 nov 2012, 19:02
Contacteer:

Re: 17-11-2008 Christchurch

Bericht door avdwijgert »

Ans:

17 november 2008
Ons mam is wer jaloers op die schon blumkes in New Zeeland !!! Erg mooie baard heb je , maar de Sint heb een mmoiere !! Groeten van mevr. verhagen
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw Zeeland 2008”