19-11-2008 Eersel

Reislog van onze trip naar Nieuw Zeeland in oktober/november 2008
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Margreet
Administrator
Berichten: 52
Lid geworden op: 23 sep 2012, 21:39
Contacteer:

19-11-2008 Eersel

Bericht door Margreet »

19 november 2008 - Eersel, Nederland

Jazekers, we zijn weer veilig terug op het nest! En nog redelijk fit ook, alhoewel daar voelbaar verandering in komt, voor ons allebei.

We waren vanochtend om 6.30 geland, zowat helemaal op schema, na een lange, lange vlucht van zo’n dik 13 uur. Dat valt niet mee!! Weinig huilertjes aan boord deze keer, maar de hele tijd in de nacht gevlogen (die vloog met ons mee) dus geen daglicht meer gezien tot het eerste peukie vanochtend, op Schiphol, toen het begon te dagen aan de (amper zichtbare – ach ja, weer terug in NL....) horizon.
We waren met wat oponthoud door de douane, men vertrouwde het blijkbaar niet en de koffers vol vuile was mochten open :sad1: , leuk na zo’n reis!! Maar niets aan de hand, de kopierekeningen hadden we bij ons voor de fotoapparatuur, het medisch paspoort voor de injecties hadden we, de laptop is zo versleten dat zelfs een blinde kip kan zien dat die oud is en de 2 nieuwe Ray Ban zonnebrillen en mijn nieuwe Canoncameraatje (allemaal taxfree gekocht) zijn door de mazen van het net gegleden ... :lach1: :lach1: :lach1: .
Maar het duurde allemaal wel erg lang. Gelukkig was er ook een leuke verrassing daarna: heel geduldig stonden voorbij de douane Marijke EN Dyan op ons te wachten! Plezierige terugkomst was dat. Het geklep en gezoen kunnen jullie je wel voorstellen, ik zal er verder niet over uitweiden. Ik wilde alleen maar laten weten dat we weer op honk zijn. Met een dag of wat zullen we nog één verslag plaatsen, met foto’s van de afgelopen dagen en algemene indrukken, ietsie uitgebreider en van ons allebei– zoals jullie van ons gewend zijn :lach1: – en daarmee wordt dit log dan afgesloten, alhoewel het voorlopig nog wel blijft staan. Wij gaan (erg vroeg, weet ik, maar therapeutisch!!) een borrel pakken en dan een paar uur onder zeil. Daarna pakken we gewoon het NL-ritme weer op. Dus we zijn “incommunicado” tot minstens 5 uur :lach1: :lach1: !! (M)
Gebruikersavatar
dyananna
Moderator
Berichten: 130
Lid geworden op: 23 nov 2012, 19:11
Contacteer:

Re: 19-11-2008 Eersel

Bericht door dyananna »

Dyan:

19 november 2008
En weer de eerste, hihi! Ik houd het kort, alle mogelijkheden voor communicatie liggen open voor me (en dan met name real life en de foon), dus die gebruik ik wel weer. Ik vond het super dat ik mee ben gegaan naar Schiphol en blij dat het toch wel een aangename verrassing was.

We bellen!

Dikke X!
Dyan
Gebruikersavatar
dyananna
Moderator
Berichten: 130
Lid geworden op: 23 nov 2012, 19:11
Contacteer:

Re: 19-11-2008 Eersel

Bericht door dyananna »

Dyan:

19 november 2008
Ben ik nog effe: de post valt net binnen en 3x raden... Weer een kaart!! Dus ze komen wel, alleen niet zo snel :-) !
Gebruikersavatar
Dave
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 jun 2015, 13:20
Contacteer:

Re: 19-11-2008 Eersel

Bericht door Dave »

Dave:

19 november 2008
Ik ben blij dat jullie weer terug zijn, en dat alles weer normaal wordt. En ik ben zeker impressed door de hele reis die jullie hebben gemaakt. Ik zal dus nooit doen alsof ik niet onder de indruk ben. Dat laat ik aan jullie over!!! :-) Jammer alleen dat er nu geen berichtjes meer komen.
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw Zeeland 2008”