Hoi allemaal!

Reislog van onze trip naar East Sussex in september/oktober 2009
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Margreet
Administrator
Berichten: 52
Lid geworden op: 23 sep 2012, 21:39
Contacteer:

Hoi allemaal!

Bericht door Margreet »

20 september 2009 - Eersel, Nederland

Daar zijn we weer eens, met reisneigingen. Dit keer niet naar de andere kant van de wereld en ook niet zo lang. We gaan vanaf a.s. zaterdag één weekje zuid oost Engeland doen. Lekker relaxt, met de eigen auto en de boot (niet die tunneltrein!) voor het échte vakantiegevoel en deze keer ter plekke een luxueus huisje dat stil staat. En mét vaatwasser, da’s heel belangrijk :knip1: .

Wat ook anders is: we hebben een medereizigster, sissie Marijke. Zij is eerder al eens met ons mee geweest naar Oostenrijk en dat was goed bevallen. We houden alle drie wel van een borreltje en een lolletje :lach1: . Bovendien moeten we in Engeland op erwtenjacht voor haar. Lang verhaal, dat komt later misschien nog wel aan bod!

Deze keer is er niet echt een voorgebakken plan, er zijn wat vliegertjes opgelaten, hier en daar, wat we zouden kunnen gaan doen .... maar de jaartjes tellen en de ruggetjes doen pijn ... je kent dat wel (of niet). We nemen het lekker dag voor dag en hebben een goede reisgids bij ons plus internet in het huisje. Hopelijk werkt het daar beter dan in NZ!!

Oké, dit is even genoeg om de site op te zetten. Je kent ons: er komt vast nog meer voor we vertrekken. Als je niet ieder kletsverhaaltje wilt lezen: dan niet aanmelden voor emailnotificatie, anders word je gebombardeerd met mailtjes!

Geniet volgende week maar van de foto’s, die zullen er weer genoeg zijn... – en doe ook maar een weesgegroetje (sorry mem!) voor goed weer :lach1: .

Oh ja: persoonlijke berichten graag via de mail en niet op dit log. We houden alles wel bij. Tot laturrr! (Mg)

PS: Gezien de 3e reiziger zijn de codes deze keer: P=Pieter, Mg=Margreet en Mk=Marijke (gottegot, als DIE op dreef is ... :knip1: )
Gebruikersavatar
Tineke
Moderator
Berichten: 38
Lid geworden op: 10 mar 2016, 21:12
Contacteer:

Re: Hoi allemaal!

Bericht door Tineke »

Nico en Tineke:

20 september 2009
Nou, we zien de loggen/jes wel verschijnen, nietwaar! En natuurlijk veel lolletjes en borreltjes toegewenst voor jullie alledrie!
Tot blogs..
Gebruikersavatar
Gast

Re: Hoi allemaal!

Bericht door Gast »

marion:

20 september 2009
Hai
heel veel plezier met heel veel dolletjes borreltjes hapjes en vertier geniet ervan.Het is om eer je het weet
gr.Marion
Gebruikersavatar
dyananna
Moderator
Berichten: 130
Lid geworden op: 23 nov 2012, 19:11
Contacteer:

Re: Hoi allemaal!

Bericht door dyananna »

Dyan:

21 september 2009
Hello!

Ik ben aangemeld, dus ik zie de berichtjes wel komen...! Ik spreek jullie voor die tijd nog.

XXX
Dy
Gebruikersavatar
Gast

Re: Hoi allemaal!

Bericht door Gast »

Tanja:

21 september 2009
Ik ga me aanmelden!! Lijkt me weer gezellig... Ga een weekend - 4 dagen naar Berlijn - maar ga er geen log van bijhouden :knip1:

x Couz Tee
Gebruikersavatar
Maravo
Berichten: 46
Lid geworden op: 30 mei 2015, 16:35
Contacteer:

Re: Hoi allemaal!

Bericht door Maravo »

Mara:

23 september 2009
Heel veel plezier, en geniet ervan!! Ik heb me net aangemeld, dus zie de mails wel komen groetjes Mara :knip1:
Gebruikersavatar
Mirjam
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 mei 2015, 07:07
Contacteer:

Re: Hoi allemaal!

Bericht door Mirjam »

Mirjam:

25 september 2009
Hele fijne vakantie voor jullie met hopelijk veel mooi en droog weer.

Groetjes, Mirjam
Plaats reactie

Terug naar “East Sussex 2009”