The day before ...

Reislog van onze trip naar East Sussex in september/oktober 2009
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Margreet
Administrator
Berichten: 52
Lid geworden op: 23 sep 2012, 21:39
Contacteer:

The day before ...

Bericht door Margreet »

25 september 2009 - Eersel, Nederland

Hello!


Nou, de koffer is gepakt en alle bakjes, mandjes, tasjes en zakjes ook. Nog wat kleine dingetjes en we zijn er helemaal klaar voor. Dat denk ik tenminste, want Marijke zou nog teen en tander komen brengen, maar nog niet gezien. Dat gebeurt vast nog wel.

De weerberichten zien er in ieder geval goed uit t/m dinsdag, dus we duimen gewoon door. Er zijn ook indoor activiteiten gepland en we zijn voorzien op wat nattigheid. Bovendien zit er een wellness center in het hoofdgebouw van het park!! De massage plannen zijn al gesmeed en voor de jacuzzi zijn de swimsuits ingepakt :knip1: .
Voor wie wil checken wat voor weer het is in good old England: http://news.bbc.co.uk/weather/ , dan kun je het in de smiezen houden. Wij zitten in Battle, net boven Hastings. Echt het zuid-oosten dus.

Vertrek morgen staat gepland om 08.00 uur, lekker op het gemakkie. We bloggen morgenavond denkelijk nog wel effies, maar kweenie hoe laat.

Ik kreeg gisteren nog een sms van Margot uit la douce France, die hadden lekker met de cabrio langs de kust getoerd! Decadent hoor ... :lach1: ! Zo te lezen genoten ze met vollen teugen, maar ik maak d’r nog wel lekker met een paar sms-jes uit haar tweede vaderland :knip1: .

Goed mensen, dit was het voor nu. Tikkie rustiger allemaal, als je maar een weekje weggaat :lach1: . Tanja: 4 dagen in een stad .... dan heb je ook geen tijd om te bloggen!! Maar ik weet dat jullie kletstantes het toch stiekem wel leuk vinden ... :knip1:

Groetjes en tot morgen!! (Mg)
Gebruikersavatar
dyananna
Moderator
Berichten: 130
Lid geworden op: 23 nov 2012, 19:11
Contacteer:

Re: The day before ...

Bericht door dyananna »

Dyan:

25 september 2009
Jaja, ik ben de eerste! Maar ik houd het kort, want ik ga weekend vieren. Ik bel straks nog om jullie een behouden vaart te wensen :-) .

XXX
Dy
Gebruikersavatar
Tineke
Moderator
Berichten: 38
Lid geworden op: 10 mar 2016, 21:12
Contacteer:

Re: The day before ...

Bericht door Tineke »

Nico en Tineke:

25 september 2009
Hee Globetrotters, heel veel plezier en ik hoop dat het met het weer voor jullie mee zal vallen. Maar jullie kennende zal dat ook niet de pret drukken!
Groetjes uit Friesland van Nico en Tineke
Gebruikersavatar
Gast

Re: The day before ...

Bericht door Gast »

ine leussink:

25 september 2009
jullie , met uitzondering van Marijke, kennen mij waarschijnlijk niet, maar ik heb één verzoekje: pas een beetje op haar want ik ben bang "dat zij anders uit de bocht vliegt"......En niet te veel Rosé geven. Maar vooral: allemaal een hele prettige week met veel plezier en kom behouden weer thuis. INE Leussink.
Gebruikersavatar
Gast

Re: The day before ...

Bericht door Gast »

heit & mem:

26 september 2009
hoi allemaal aan de andere kant van het kanaal neem ik aan hier is het 16,45 bij jullie een uurtje vroeger ??
hebben jullie een goeie overtocht gehad ?
hier is het rustig weer. morgen rust neem
ik aan,en dan toeren maar ,veel plezier namens ons ..
Plaats reactie

Terug naar “East Sussex 2009”