Om te beginnen ...

Reislog van onze trip naar Somerset in september/oktober 2010
Plaats reactie
Gebruikersavatar
dyananna
Moderator
Berichten: 130
Lid geworden op: 23 nov 2012, 19:11
Contacteer:

Re: Om te beginnen ...

Bericht door dyananna »

Dyan:

15 september 2010
Jaja, ik ben de eerste! En waarschijnlijk de laatste, maar dat begrijpen jullie wel he?

HEEEEEEEEEEEEEEL veel plezier en tot snel!
XXX
Dy
Gebruikersavatar
Pieter
Beheerder
Berichten: 562
Lid geworden op: 15 sep 2012, 21:44
Contacteer:

Om te beginnen ...

Bericht door Pieter »

20 september 2010 - Eersel, Nederland

Hallo allemaal!!

Jawel, jawel, we gaan weer op pad. Ook maar weer een weekje, maar we hopen veel moois te zien en natuurlijk op de foto te zetten.

Zoals gewoonlijk liggen alle schema’s (het mijne voornamelijk) weer overhoop. Afgelopen zaterdag – de eerste echte dag van onze 3 weken lange vakantie – zei ik het ’s ochtends tegen Pieter: volgens mij word ik ziek. Hij zei: nee. Ik zeg: ja echt hoor, ik voel het. Hij weer: NEE!! :lach1: . Maar jawel .. goed gevoeld ... er heeft weer iemand geniest bij mij in de buurt. Dus ik hou me koest. Boodschapjes enzo stel ik uit tot einde week, poetsen vergeet ik maar tot na de vakantie en wassen en strijken doe ik morgen – alleen wat we nodig hebben op vakantie -, dan gaat het al wel weer beter en ben ik tenminste binnen. Sjonge, relaxt vertrekken is er hier nooit bij :sad1: .

We gaan weer naar Engeland, Somerset deze keer, da’s iets verder westelijk. Ons huisje staat in Wedmore, onder Bristol en Bath. Moet erg mooi zijn daar en we zullen onszelf ervan overtuigen. Wie wil mag weer meegenieten :knip1: !

We resideren in “The Cider House”, wat er op internet heeeel mooi uitziet. Zie link. http://www.holdenhurst.co.uk/coachhouse/index.htm
Uiteraard maken we er ook zelf foto’s van. We willen een dagje naar Bath en verder gaan we veel het platteland op, denk ik. Stonehenge proberen we tijdens het voorbij rijden wel te fotograferen, men zegt dat het tegenvalt en dat geloven wij dan meteen :lach1: .

Vertrek = a.s. zaterdag ... heeeeel erg vroeg ... want we moeten om 8.00 uur de boot in Duinkerken hebben. We zijn dan om 9.00 uur in GB en hebben mooi de tijd om snel London voorbij te crossen. Voorbij London, bij Basingstoke, verlaten we vervolgens de motorway en toeren verder over de gewone wegen. Al met al is het zo’n kleine 5 uur rijden in Engeland. Best wel ver westelijk dus.

We zijn weer met z’n tweetjes, Marijke zit nu in Zeeland en de reactie-koningin zit in Egypte, dus van die kant valt voorlopig ook niets te verwachten :lach1: .

Lieve allemaal: geniet weer lekker met ons mee als je zin hebt!! (M)

Groetjes van Pieter en Margreet!

PS: zaterdag 25 september zal het blogje laat en kort zijn, denk ik :lach1: ... alhoewel ...
Gebruikersavatar
Gast

Re: Om te beginnen ...

Bericht door Gast »

Ron & Angelique:

22 september 2010
Hoi Pieter en Margreet,

Wij willen jullie een hele fijne vakantie toewensen en natuurlijk veel KIJK plezier! en mooi weer.

Groetjes en tot gauw weer.
Ron & Angelique
Gebruikersavatar
Gast

Re: Om te beginnen ...

Bericht door Gast »

Tanja:

22 september 2010
Kijk... dat bied perspectieven voor de andere reageer-prinses!!! Hahahaha... scheelt me weer stress deze week.

Oh shit, nee! Ik zit voor mijn werk in Denemarken - dus ook van mij wordt het minimaal, maar ga mijn best doen :-)

Geniet ervan!
Dikke X

Tanja
Gebruikersavatar
Tineke
Moderator
Berichten: 38
Lid geworden op: 10 mar 2016, 21:12
Contacteer:

Re: Om te beginnen ...

Bericht door Tineke »

Nico en Tineke:

22 september 2010
We zaten er al op te wachten.... wanneer gaan ze ook al weer? Ik hoop dat je opknapt voordat jullie weggaan! En maak vooral veeeeeeel mooooooiiiiiieeeee foto´s (da´s jullie wel toevertrouwd dacht ik) :-) :knip1:
Veel plezier daar in Somerset!
Nico en Tineke
Gebruikersavatar
Gast

Re: Om te beginnen ...

Bericht door Gast »

Margot:

22 september 2010
Hoi Lieve Pieter en Margreet,
Ik wens jullie een heerlijke reis.
Nog twee zaken:
*Had ik al gezegd dat BATH erg mooi is? :knip1:
*Had ik al vermeld hoezeer ik jaloers ben?
Liefs,
Margot
Gebruikersavatar
Gast

Re: Om te beginnen ...

Bericht door Gast »

Lizanne:

22 september 2010
Hai Godmother and Pete,

Jullie staan er goed op! Heel veel plezier en ik houd de weblog in de gaten, ik probeer Tan en Dy's afwezigheid te compenseren :knip1:
Ik ben trouwens ook ziek! Al vanaf maandag keelpijn, net van de dokter een penicillinekuurtje gekregen. Dus dat komt wel weer in orde. Lekker genieten jullie! xxx G.C.
Gebruikersavatar
Gast

Re: Om te beginnen ...

Bericht door Gast »

conny:

22 september 2010
Hoi Margreet&Wolf
Heel veel plezier aan de andere kant van het water!!!
En ik hou jullie site in de gaten!!!
Ik koester de foto wel en zwijmel wel met met jullie reportage
groetjes conny
Gebruikersavatar
Maravo
Berichten: 46
Lid geworden op: 30 mei 2015, 16:35
Contacteer:

Re: Om te beginnen ...

Bericht door Maravo »

Mara:

24 september 2010
Hey Auntie& Pieter, jaa wij zijn weer terug, kan nu deze week jullie mooi volgen... Thanx voor de laptop en heel veel plezier, hopen dat jullie ook nog mooi weer hebben. Mam en ik zullen jullie huis deze week in de gaten houden. Geniet ervan en ik lees het wel.. xjes Mara
Gebruikersavatar
Marijkevo
Berichten: 22
Lid geworden op: 30 mei 2015, 19:00
Contacteer:

Re: Om te beginnen ...

Bericht door Marijkevo »

Marijke:

24 september 2010
Hai "possums".....natuurlijk ben ik weer de laatste...die moet er tenslotte ook zijn!!
Ik wil jullie een heel fijne reis en een nog fijner verblijf in Engeland wensen en hoop dat het weer een beetje meezit.
Plaats reactie

Terug naar “Somerset 2010”