We zijn er klaar voor!!!

Reislog van onze trip naar Somerset in september/oktober 2010
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Margreet
Administrator
Berichten: 52
Lid geworden op: 23 sep 2012, 21:39
Contacteer:

We zijn er klaar voor!!!

Bericht door Margreet »

24 september 2010 - Eersel, Nederland

Zeker, het begint erop te lijken in ieder geval. Bijna alles ingepakt en de andere taken vandaag zijn eerlijk verdeeld. Nou de laatste zaakjes nog bij elkaar zoeken en dan kan het meeste al in de auto, want we vertrekken om half 5 morgenvroeg. Vinden wij trouwens niet erg, dan schiet het lekker op. Pieter had nog ontdekt dat de oprit naar de snelweg vanaf morgen 7.00 uur afgesloten is ... maar dan hopen wij al in Duinkerken te staan. Toch goed dat het even nagekeken is, zo zou je snel een half uur verliezen, niet dan?

Ik ben wel blij dat ik het allemaal voor mekaar heb gekregen, er blijft wel veel liggen maar dat zien we later wel. Was toch best beroerd, begin van de week. Maar nou gaat het weer prima en het staartbeen wordt chemisch onder controle gehouden :knip1: :lach1: . Als die dok het niet voor mekaar krijgt, dan doe ik het zelf wel ...

Oké lieve mensen, bedankt voor al jullie medeleven en lieve reacties en jullie horen wel weer van ons vanuit good old Blighty!! (Trouwens: zondag in Engeland zal wel weer lambaldag worden :lach1: ). (M)

Groetjes van Pieter en Margreet
Gebruikersavatar
Gast

Re: We zijn er klaar voor!!!

Bericht door Gast »

Sandra:

24 september 2010
Hey,

Blij dat je helemaal opgeknapt en klaar voor de reis bent! Heel veel plezier, geniet ervan, wij genieten een beetje met jullie mee!

Groetjes Sandra
Gebruikersavatar
jos111161
Berichten: 30
Lid geworden op: 12 jun 2018, 20:20
Contacteer:

Re: We zijn er klaar voor!!!

Bericht door jos111161 »

jos:

24 september 2010
veel plezier,,,schatjes



xxx,,,jos
Gebruikersavatar
Mirjam
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 mei 2015, 07:07
Contacteer:

Re: We zijn er klaar voor!!!

Bericht door Mirjam »

Mirjam:

25 september 2010
Hallo Margreet en Pieter,

Ik hoop dat jullie een hele fijne tijd in Engeland hebben. En ik kijk uit naar jullie prachtige foto's en leuke blog.

Geniet ervan!

Groetjes, Mirjam
Plaats reactie

Terug naar “Somerset 2010”