Honey: I’m home!!!

Reislog van onze trip naar Somerset in september/oktober 2010
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Margreet
Administrator
Berichten: 52
Lid geworden op: 23 sep 2012, 21:39
Contacteer:

Honey: I’m home!!!

Bericht door Margreet »

3 oktober 2010 - Eersel, Nederland

Zo, hèhè, we zijn er weer. Na het tijdige vertrek om 8.10 uur en een zeer voorspoedige reis, dat moet gezegd. De domdom heeft ons deze keer met gezwinde spoed recht naar huis gedirigeerd en het verkeer – vooral in Engeland – werkte ook heel goed mee. Hadden we op de heenweg 2 x oponthoud, wat alles bij elkaar toch wel 45 minuten extra heeft gekost, terug was er geen vuiltje aan de lucht. Met als gevolg dat we al om 12.30 in Dover stonden, terwijl we de boot geboekt hadden van 16.00 uur.
Even geprobeerd te bellen, maar dat haalde niets uit, dus maar de docks opgereden naar de check-in. En jawel hoor: we konden om 14.00 uur al mee. Zonder kosten. Als je 2 boten eerder mee wilt, mag je bijdokken. Maar het gevolg was dat we lekker om 20.00 uur al thuis waren, i.p.v. om 22.00 uur. Fijn toch? En nu zitten we hier samen gezellig te zwijgen ... we zijn doof van die Engelse en Belgische betonwegen; ik zweer het je, zodra we in NL waren was ik bijna uitgestapt om de grond te kussen! Jemig wat een herrie.
Iedere keer als een van ons iets zei, riep de ander: watte? of hè?? (we worden doofjes hè :knip1: ). We genieten nu gewoon effies van de rust.

Vanochtend zijn we vertrokken met stralend weer in GB, maar bij Dover betrok het snel. En tijdens de overtocht begon het te regenen. De reis door Frankrijk en België is redelijk droog verlopen, alleen het laatste deel hadden we miezer, de wegen waren wel zeiknat en van zoab hebben ze nog nooit gehoord, dus de ruitenwissers hebben goed moeten werken.
In GB hebben we maar één stop(je) gemaakt, voor een plasje en een bakkie. Op de terminal in Dover hadden we nog ruim de tijd om even de benen te strekken en de inwendige mens te versterken en het was heerlijk rustig op de boot, dus we hebben ons prima vermaakt.

Thuisgekomen hebben we de naaste familie op de hoogte gebracht en de vrachtwagen leeg geladen. Tjongejonge, een mens heeft wat nodig voor een appeltaart! :lach1: . Ik laat het hierbij; iedereen bedankt voor alle leuke reacties, helemaal top!! En tot een volgende keer, zou ik zeggen :lach1: :lach1: . (M)



Tja, wat moet er nog verteld worden, de terugreis is dus heel voorspoedig verlopen en ook het gebruik van een domdom begint te wennen. Alleen die stem hè, die zet je soms op het verkeerde been, maar hij blijft steeds opgewekt je weer de juiste weg wijzen. Na dit verhaaltje ga ik met de appeltaart aan de slag, vermoedelijk is er na vanavond niks meer van over, maar gelukkig hebben we nog meer appels voor een tweede appeltaart. Veel foto’s zijn er gisteren niet meer gemaakt, maar een paar plaatjes hebben we nog voor jullie.

Rest mij om ook iedereen te bedanken voor de belangstelling en de reacties op ons reislog en tot de volgende keer maar weer, volgend jaar is Schotland weer aan de beurt, dit keer samen met mijn zus en zwager. Eens kijken of we die ook kunnen bekeren tot anglofielen :lach2: (P)
Gebruikersavatar
Maravo
Berichten: 46
Lid geworden op: 30 mei 2015, 16:35
Contacteer:

Re: Honey: I’m home!!!

Bericht door Maravo »

Mara:

3 oktober 2010
Welkom thuis en waarschijnlijk tot vanmiddag, kom ik samen met mam op de appeltaart :-) . Goede reis gehad lees ik en vandaag lekker hollands nazomer weer... Xjes Mara
Gebruikersavatar
Maravo
Berichten: 46
Lid geworden op: 30 mei 2015, 16:35
Contacteer:

Re: Honey: I’m home!!!

Bericht door Maravo »

Mara:

3 oktober 2010
MMMMMM was heerlijk de appeltaart :-) xjes Mara
Gebruikersavatar
jos111161
Berichten: 30
Lid geworden op: 12 jun 2018, 20:20
Contacteer:

Re: Honey: I’m home!!!

Bericht door jos111161 »

jos:

4 oktober 2010
snik,,ik heb er niks van geproeft die appeltaart

:lach2:

xxxxxxxxxxxxxx,Jos
Plaats reactie

Terug naar “Somerset 2010”