Hallo allemaal

Reislog van onze trip naar Schotland in juni 2011
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Margreet
Administrator
Berichten: 52
Lid geworden op: 23 sep 2012, 21:39
Contacteer:

Hallo allemaal

Bericht door Margreet »

29 mei 2011 - Eersel, Nederland

Het is weer bijna zover: we gaan eens kijken of het gras ergens anders groener is. Deze keer in Schotland. En ditmaal ook weer met reisgezelschap.

De zus van Pieter, Tineke, en haar man Nico gaan gezellig met ons mee. Zaterdag 4 juni vertrekken we om dan op zondag in Gartmore, Schotland aan te komen. Dit gehuchtje ligt aan de rand van het Loch Lomond & Trossachs National Park, dus met het groene gras zal het wel goed komen. Bovendien heeft het de afgelopen 6 weken in Schotland zowat continu geregend en dat wil ook wel eens helpen. Maar uiteraard wordt het goed weer daar, zodra wij er zijn :knip1: .

We hebben weer een aardig huisje weten te vinden, zie link in de rechter kolom.
http://www.trossachscottages.co.uk/
Wij zullen in Holly Cottage verblijven. De eigenaar heb ik aan de telefoon gehad en hij vertelde me dat we de beste tijd van het jaar hadden gekozen voor ons bezoek. Ook heeft hij me verzekerd dat er inmiddels wireless internet beschikbaar is in de huisjes, dus we kunnen er weer op los bloggen!

Ik zou zeggen: kijk en lees weer gezellig met ons mee, wie daar zin in heeft. Eerste blog vanuit Schotland is er dan op zondag 5 juni in de avond.

Groetjes!! (M)
Gebruikersavatar
Pieter
Beheerder
Berichten: 562
Lid geworden op: 15 sep 2012, 21:44
Contacteer:

Re: Hallo allemaal

Bericht door Pieter »

Moi:

29 mei 2011
Test
Gebruikersavatar
dyananna
Moderator
Berichten: 130
Lid geworden op: 23 nov 2012, 19:11
Contacteer:

Re: Hallo allemaal

Bericht door dyananna »

Dyan:

29 mei 2011
EN IK BEN WEER DE EERSTE, YEEEAAAHHHH (dit moet klinken als Kermit in de Muppetshow, snap je 'm?)! Heel veel plezier alvast maar voor die tijd spreken we elkaar nog wel.

XXX
D.
Gebruikersavatar
Mirjam
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 mei 2015, 07:07
Contacteer:

Re: Hallo allemaal

Bericht door Mirjam »

Mirjam:

29 mei 2011
Ik hoop dat jullie genoeg snelbinders hebben :knip1:
Plaats reactie

Terug naar “Schotland 2011”