Gefrustreerd genieten...

Reislog van onze trip naar Schotland in juni 2011
Plaats reactie
Gebruikersavatar
dyananna
Moderator
Berichten: 130
Lid geworden op: 23 nov 2012, 19:11
Contacteer:

Gefrustreerd genieten...

Bericht door dyananna »

7 juni 2011 - Gartmore, Verenigd Koninkrijk

Hallo allemaal!

Jaja, dit keer een berichtje van een "externe" partij in plaats van de reizigers zelf. Zoals jullie wellicht al begrepen hadden, gaat e.e.a. niet zoals gepland door onze tijdelijke Schotten. Vol goede moed zijn ze dit weekend al begonnen met foto's schieten en verhalen schrijven maar ondanks dat Schotland prachtig is, zijn ze daar nog niet helemaal gewend aan de moderne tijd en blijkt internet dus een groot probleem.

Ik heb zojuist smam aan de lijn gehad (voor degenen die mij niet kennen, dat is Margreet!) en ben te werk gesteld. Omdat ze weten dat er meer mensen uitkijken naar de verhalen en veelal prachtige foto's, hebben ze me gevraagd om jullie middels een berichtje een korte update te geven. So here we go:

- Ze hebben het geweldig!

- Het appartement is prachtig en ligt super. De buren bestaan uit een kudde koeien :-) ! Nee, deze zijn nog niet omgeturnd tot steak...

- We zullen straks logs bij het leven ontvangen maar helaas zijn ze nu met geen mogelijkheid weg te krijgen. Het netwerk werkt niet mee... Ze schrijven/tikken in elk geval tot de vingers blauw zien, dus bereid je voor op ellenlange logs (eigen woorden van ons Greetje) en enorm veel foto's!

- Morgen (8 juni) gaat de flaptop mee op pad, wellicht dat er onderweg een netwerkje gehackt kan worden om zo toch e.e.a. op de site te krijgen.

- Om ons nog even jaloers te maken: ze hebben een slager ontdekt met briljant vlees (onbekend of dit uit de buurtweide komt) en heerlijke pies. Ik begon bij dit bericht in elk geval al te kwijlen...

- Vandaag zijn ze bij Inveraray Castle geweest wat prachtig was, en gisteren bij een van de vele lochs (ben de naam ff kwijt) waar het goot van de regen. Ik heb, voor de tuinierders onder ons, gevraagd of ze enkele buitjes mee terug willen brengen.

Kortom, ze genieten met volle teugen! En wij krijgen alle logs nog te zien/lezen, alleen met een weekje of wat vertraging. Dus nog even geduld, ze zijn ons niet vergeten!

Bedankt voor de aandacht! Mam, hopelijk is dit ok... Ik begon en kon me niet inhouden dus het is een iets langer berichtje dan je wellicht in gedachten had :-P !

Groetjes,

Dyan

PS: De titel is hopelijk inmiddels duidelijk maar voor degenen die de verklaring zoeken: ze genieten, maar zijn door het internet verhaal tikje gefrustreerd. Jullie kennen Pieter.... :knip1: .
Gebruikersavatar
Maravo
Berichten: 46
Lid geworden op: 30 mei 2015, 16:35
Contacteer:

Re: Gefrustreerd genieten...

Bericht door Maravo »

Mara:

7 juni 2011
Hey hallooo reizigers, ben ik ong 3x per dag aan het kijken of er al iets staat en natuurlijk eerder een reactie te plaatsen als Dyan :-) . Wordt het log geschreven door jawel mn nichtje, die me nu ook zit af te leiden met smsjes zodat mn reactie later komt... In ieder geval klinkt alles goed en vooral doorgaan met genieten alleen tja balen van internet zeg, vooral voor Pieter denk ik. Heel veel plezier en ik kijk uit naar de foto's. Xjes Mara
Plaats reactie

Terug naar “Schotland 2011”