Poepoe ...

Reislog van onze trip naar Wales in mei 2012
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Margreet
Administrator
Berichten: 52
Lid geworden op: 23 sep 2012, 21:39
Contacteer:

Poepoe ...

Bericht door Margreet »

16 mei 2012 - Eersel, Nederland

Zo, nu ga ik er eens even voor zitten. Daarnet heb ik de laatste boodschappen gehaald en wat nu nog rest is wat wassen, strijken en inpakken. Verder doe ik niet veel meer, alhoewel dat wel zou moeten. Maar ja, 2 dagen met een kleinkind van 2 maandjes oud over de vloer (of liever gezegd op de bank) … dan komt er niet zoveel uit je handen :knip1: . Ik heb dus een goede portie Anna gehad voordat we weggaan, want ik zal haar toch even moeten missen. De rest ook wel, maar … :lach1: .

Pieter heeft al het een en ander verteld dus misschien staan er hier wel dubbele dingen in. Laten we het ‘de leeftijd’ noemen! Vertrek is gepland op vrijdagmorgen, om 4.30 uur willen we in de auto zitten. De boot in Duinkerken vertrekt dan om 8 uur en wij staan aan de overkant van de plas om 9 uur. Dus lekker meteen in de vrijdagmorgense ochtendspits in Engeland. Joepie! Maar we zien het wel. We hebben dan de hele dag de tijd om in Gloucester te komen, dat bijna tegen de grens met Wales aanligt. Zodoende kunnen we op zaterdagmorgen gelijk gaan voor de sightseeing in de Brecon Beacons, in zuid Wales. Aan het einde van de middag hopen we dan ons skon huisje te bereiken; dat ligt een klein stukje boven Newtown, midden in Powys, Wales. Van daaruit waaieren we weer alle kanten op. Maar dat lezen jullie vanzelf wel.

We zijn allebei hard toe aan een weekje weg, Pieter heeft het de afgelopen maanden beredruk gehad op z’n werk, met cursussen in Duitsland erbij en nog veel meer. Afgelopen maandag begon zijn telefoon al weer vroeg te rammelen, maar we hebben die koninklijk genegeerd. Ze weten dat-ie vakantie heeft :knip1: . Zelf ben ik wekenlang in de … ik zal maar zeggen: lappenmand geweest, maar het gaat alweer een stuk beter. Niettemin wil ik ook graag even verandering van omgeving. En daar hadden we al een tijd geleden Wales voor gekozen.

Het huisje ligt hemels, in the middle of nowhere, dus met de rust zit het wel goed. Een beetje regen en kou kan ons ook niet zoveel schelen en da’s maar goed ook, want anders is Wales misschien niet de juiste keuze :lach1: . Verder gaan we op zoek naar farmshops en eerlijk eten, dat moet te doen zijn, zo op het platteland. En dan nog shoppen voor Anna, natuurlijk!!! Ik denk een T-shirt met prei en narcissen erop. Dat klinkt raar maar het zijn de symbolen voor Wales, samen met de draak op hun vlag.

Zo, pauze voorbij. Ik ga wasje ophangen en nog een draaien en dan het huis door sjeezen om allerlei goederen te verzamelen. Komt goed en wordt vervolgd!!! (M)
Gebruikersavatar
dyananna
Moderator
Berichten: 130
Lid geworden op: 23 nov 2012, 19:11
Contacteer:

Re: Poepoe ...

Bericht door dyananna »

Dyan:

17 mei 2012
Weer een keer de eerste met mijn reactie op een berichtje van jullie! Zoals ik vandaag al zei: geniet ervan! Gaat al veel te snel. Ik kijk uit naar het verslag, Wales lijkt me prachtig. Ook de foto's gaan vast weer jaloersmakend mooi worden.

Veel plezier, doe voorzichtig en vooral genieten!

XXX
Dyan
Gebruikersavatar
Gast

Re: Poepoe ...

Bericht door Gast »

Tiny:

18 mei 2012
Hoi Greetje
Dus jullie zijn alweer aan de overkant van de plas.
Ga lekker genieten , we volgen jullie en genieten mee.
Groeten Tiny.
Gebruikersavatar
jos111161
Berichten: 30
Lid geworden op: 12 jun 2018, 20:20
Contacteer:

Re: Poepoe ...

Bericht door jos111161 »

jos:
18 mei 2012
nou,,,geniet ervan jullie 2 ik reis weer lezend mee

:-)
Plaats reactie

Terug naar “Wales 2012”