VAKANTIE!!!!!!!!

Reislog van onze trip naar Cornwall in mei 2013
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pieter
Beheerder
Berichten: 562
Lid geworden op: 15 sep 2012, 21:44
Contacteer:

VAKANTIE!!!!!!!!

Bericht door Pieter »

11 Mei 2013 - Eersel, Nederland

Eindelijk is het zo ver, het is vakantietijd. Het besef is er nog niet helemaal, misschien omdat er nog een aantal klusjes liggen die voor ons vertrek nog gedaan moeten worden, maar de tijd van vertrek komt nu heel snel dicht bij.
Eerst nog wat leuke dingen, morgen, op dierendag voor moeders, komt de kleine Anna nog ff op bezoek, uiteraard met the mama and the papa. Dat wordt trouwens ook weer een middagje keuken, want ze willen natuurlijk mee-eten :knip2: .
Gelukkig hou ik van koken, je mag bijna zeggen dat het een hobby van mij is en wat is er nou leuker dan een stel mensen al je potten en pannen leeg te zien eten :lach2:
Maandag is het Opa en Oma dag in het asiel voor kleine kindertjes, maar dat moet natuurlijk Pake en Oma dag zijn. Weten zij veel daar, dus neem ik het ze niet kwalijk. De dag er na komt de kleine boef hier een dag de boel op stelten zetten, wat in zal houden dat enige liefdesperikelen uit den boze zijn 's avonds, want Oma is dan helemaal uitgeput.
Ik mag er deze keer heel de dag bij zijn, wat natuurlijk ook leuk is, al mis ik dan het thuiskomen na m'n werk wel. Oma op d'r gat midden in de kamer en de puinhopen en de kleine dabber er omheen stappend.
Daarna is het rust en tijd voor de voorbereidingen. Koffer pakken, de diverse apparatuur checken en batterijen laden voor de flitser. Dan nog een avond vroeg naar bed, want het is op de dag van vertrek vroeg op. Willen we om 7 uur in Duinkerken zijn, dan moeten we kwart over 4 uiterlijk rijden.
Jakkeren is niet ons ding en onderweg willen we zeker nog een stopje maken om de benen even te strekken. Het is per slot van rekening vakantie, dus waarom haasten.
Dan om 8 uur het zeegat uit en gezien de weersvoorspelling zal het een rustig overtochtje worden. Toch blijft het lekker om de zilte lucht weer te voelen, goed voor de longen en de inmiddels fikse verkoudheid die ik opgelopen heb. Wat er daarna gebeurt is komt in een later bericht nog wel aan bod, nu is het tijd voor een :bier: .
Blijf lezen, want binnenkort volgt er nog veel meer :knip2: .

:klap1: Pieter
Plaats reactie

Terug naar “Cornwall 2013”