Spuit elf

Reislog van onze trip naar Cornwall in mei 2013
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Margreet
Administrator
Berichten: 52
Lid geworden op: 23 sep 2012, 21:39
Contacteer:

Spuit elf

Bericht door Margreet »

18 Mei 2013 - Easton, Verenigd Koninkrijk

Goeiesmorgens! :kus1: . Dan zal ik ook nog een kort stukske schrijven. P had gisteravond al een heel epistel getypt en ik zou er een zinnetje bijdoen, want errug moe ... en ineens heb ik denkelijk op een verkeerde toets gedrukt, want: POEF, alles weg :sad1: . Never mind, we zijn nu uitgerust na een lange, lange nacht; ik meen dat we al om half 9 horizontaal lagen, niet te geleuve! :slaap2:
Wel nondeju!! Ging er weer iets fout :mep2: , zal wel aan de lucht liggen. Tssss.
Waar was ik? Oké, vroeg naar bed dus. Uiteraard ook weer vroeg op en buiten even rondgewandeld en de boel bekeken. Het is hier een slaperig gehuchtje, waar volgens mij veel forenzen uit London wonen, want de prijzige auto's zijn alom tegen woordig hier!
De Inn is erg leuk, de kamer is niet te lang geleden mooi geschilderd en gedecoreerd en de pub is erg gezellig. Wat wil een mens nog meer? Wij gaan nu ontbijten en de hort weer op, dus vanavond meer nieuws vanuit het huisje. Bijdewee Dyan: die sms kreeg ik gisteren net weg ... vanmorgen om 5 uur kreeg ik jouw antwoord :denk2: :lach1: , heb dus heel de avond en nacht geen verbinding gehad! Maar dit terzijde.
Tot later vandaag lezers!! :lees: :zwaai1: :kus3:
Margreet
Gebruikersavatar
dyananna
Moderator
Berichten: 130
Lid geworden op: 23 nov 2012, 19:11
Contacteer:

Re: Spuit elf

Bericht door dyananna »

Dyan:

18 Mei 2013
Jaja, ik ben de eerste!! Toch in elk geval al één keer gelukt. Moet bekennen dat ik de verhalen nog moet lezen, daar ga ik zo aan beginnen. Dus tot later schatjes!
XXX
Moi
Gebruikersavatar
dyananna
Moderator
Berichten: 130
Lid geworden op: 23 nov 2012, 19:11
Contacteer:

Re: Spuit elf

Bericht door dyananna »

Dyan:

18 Mei 2013
Nu is alles gelezen! Klinkt als al een leuk eerste dagje. Zo op het gemakje door de UK toeren, ik zou graag met jullie ruilen. Vanavond zijn we op pad maar morgen vroeg ga ik snel weer kijken of de update van vandaag er is.

Luv u!
XXX
Plaats reactie

Terug naar “Cornwall 2013”