Effies bijkomen

Reislog van onze trip naar Cornwall in mei 2013
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Margreet
Administrator
Berichten: 52
Lid geworden op: 23 sep 2012, 21:39
Contacteer:

Effies bijkomen

Bericht door Margreet »

19 Mei 2013 - Wadebridge, Verenigd Koninkrijk

Hello! Jaja, even op het gemakkie vandaag. Het was inderdaad een lange reis en bovendien speelt mijn hoofd nogal op, dus ik ben zo duf als een konijn (is een konijn trouwens duf? :denk3: van de pillen :ziek3: . Daarbij het slapen in een ander bed en dan moet je gewoon even acclimatiwennen. Het bed gisteren in de Inn en het bed hier zijn trouwens prima.
Ik ga maar even van de hak op de tak springen, denk ik. Het weer is nu op tv en het ziet er goed uit voor morgen. We hebben trouwens alléén vrijdagmorgen in België een heel klein beetje regen gehad. Hier nog geen drup. Het is mooi weer voor ons. Droog, wolken en af en toe zon en vanmiddag zelfs volop zon. Ik hoor dat het morgen 17 graden wordt in het zuidwesten, waar we naartoe willen :cool: :klap5: , waaaaarrr zijn de badpakken als je ze nodig hebt :lach1: .
Vanmorgen dus wat later weg, we hebben allebei nogal lang onder die douche gestaan hier. Alsof je onder een waterval staat, helemaal te gek! Padstow was leuk om even rond te slenteren. Gelukkig waren we toch bijtijds, want het is zondag en de zon schijnt: dus heel GB trekt met de familie naar de kust!! Wij hadden met gemak een parkeerplekkie, maar een half uur later stond alles mudvol. Zoals P al zei hebben we bij meneer Stein z'n gedoentjes eens rondgekeken en toen ook lekker een vorkje geprikt aan een van zijn eettafeltjes. Superlekker. We hadden tartaarsaus bij de patat en die was huisgemaakt ... mjammm. Kijk hier Rick Stein maar eens waar die meneer allemaal een dikke vinger in de pap heeft.
Nou ja, toen het echt druk was en toen de buikjes eenmaal gevuld waren, zijn we maar weer verder gegaan, de kust hebben we opgezocht. We hebben zelfs een stuk van de South West trail gelopen!!! Dat is een voetpad wat langs de hele kust loopt ... ik hóór jullie al denken ... :lach1: . Het zal misschien alles bij elkaar zo'n 100 meter geweest zijn, maar tóch :tong2: . In ieder geval waren weer mooi op tijd hier om lekker uit te drijven :thee2: :thee1: .
Morgen rijden we naar het uiterste zuid westen, Land's End heet het. De Britten hebben er daar een hele kermis van gemaakt, waar je met je kids de hele dag vertier hebt, maar als je dat even voorbij loopt kun je toch het punt zien waar je voor komt :foto: . Verder zijn daar alle weggetjes zowat mooi om te rijden, dus doen we dat.
We hebben vandaag een globaal plan voor de week gemaakt. We hebben hier nog 5 hele dagen te besteden. Uiteraard moeten we een kasteel en een oud huis bekijken :lach1: , vaste prik voor ons. 2 Dagen zullen we uitgebreid rondtoeren en de laatste dag hier blijven we in de buurt en gaan we wat shoppen. Niet teveel, de nieuwe auto laatst heeft een deel van het vakantiebudget opgegeten :zucht2: .
Maar voor een iets kleinere beurs is er ook van alles te vinden :ja: .
Goed, we gaan hier wat eten en tv staren. Er staat een enórme plasma tv, dus genoeg te zien :dans2: .
Tot morgen allemaal! :kus3: :zwaai3: (M)
Gebruikersavatar
dyananna
Moderator
Berichten: 130
Lid geworden op: 23 nov 2012, 19:11
Contacteer:

Re: Effies bijkomen

Bericht door dyananna »

Dyan:

19 Mei 2013
Daar ben ik weer! Leuk om te lezen dat Rick ook daadwerkelijk lekker kan koken :smile: . Of althans zijn personeel. Ik hoor Pieter gewoon smakken, zo smaakt het 'm volgens mij!

Hier niks spannends, al hadden we mazzel en een mooi dagje met zon en bijna 20 graden. Lekker gewandeld met ons Anna (moeders heeft nog een drankje omgegooid op het terras :sad1: , alcohol misbruik al zat er maar 2% in!) en zowaar de box opgeruimd! Check de mail maar voor een foto.

Ik houd jullie in de gaten, ben nu al weer benieuwd naar morgen. Ik zal trouwens ook eens ff kijken of jullie al foto's geplaatst hebben.

XXX
Moi
Gebruikersavatar
dyananna
Moderator
Berichten: 130
Lid geworden op: 23 nov 2012, 19:11
Contacteer:

Re: Effies bijkomen

Bericht door dyananna »

Dyan:

19 mei 2013
Helaas nog geen fotookes!

XXX
Plaats reactie

Terug naar “Cornwall 2013”