De eerste volle dag in Hollington

Reislog van onze trip naar Derbyshire in mei / juni 2015
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pieter
Beheerder
Berichten: 562
Lid geworden op: 15 sep 2012, 21:44
Contacteer:

De eerste volle dag in Hollington

Bericht door Pieter »

Margreet heeft inmiddels al het nodige verteld, dus mijn verhaal kan kort blijven :knip2: . Ashbourne waren we inderdaad zo weer uit en zomaar omdraaien op de weg gaat niet altijd. Daarom zijn we maar doorgereden richting Buxton. Een echt plan hadden we niet gemaakt en daarom besloten om maar de binnenwegen op te zoeken.
Dat was sowieso geen slechte beslissing, we hebben nu alvast een voorproefje gehad van wat het Peak district allemaal in petto heeft. Ik zal proberen om zo snel mogelijk ook wat foto's te plaatsen op de fotopagina, maar dat gaat vanavond niet meer lukken. We hebben vandaag dus foto's gemaakt :foto: :knip2:
Het weer was vandaag prima, mooie wolkenluchten en een lekker zonnetje er bij. Oké, het is misschien niet heel warm, maar daar zijn we wel op voorzien. Wat de dag van morgen brengt? We hebben wel een idee, maar de voorspellingen lopen nogal uiteen. We zien het wel :knip2: .
Morgen dus eerst de financiële situatie oplossen, volgens de berichten kunnen we weer volop pinnen :lach2: en daarna zien we het wel. Het zal waarschijnlijk een bezoek aan een van de vele Houses worden die hier te vinden zijn.

Laterrrrrrrrrr :hallo: , Pieter
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear.
Gebruikersavatar
Marijkevo
Berichten: 22
Lid geworden op: 30 mei 2015, 19:00
Contacteer:

Re: De eerste volle dag in Hollington

Bericht door Marijkevo »

Tot op heden is alles redelijk verlopen, op het geld na dan, maar ik denk dat we daar in de toekomst wel vaker mee te maken zullen hebben!! Volgens de voorspellingen zal het weer beter worden, hoewel daar hier nog weinig van te merken is. Genieten jullie maar lekker dan geniet ik hier wel van jullie verhalen.
Kusjes van big sisser! :bier: :dans1:


Laatst omhoog gehaald door Pieter op 31 mei 2015, 12:25.
Plaats reactie

Terug naar “Derbyshire 2015”