En ik ben de medereiziger...

Reislog van onze trip naar Schotland in september 2016
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tineke
Moderator
Berichten: 38
Lid geworden op: 10 mar 2016, 21:12
Contacteer:

En ik ben de medereiziger...

Bericht door Tineke »

Vanuit Schotland ook van mij een klein verslag, vanuit een andere ooghoek bekeken dan maar! Wat fijn dat ik weer mee mag met P en M, zelf zou ik niet links durven rijden maar ik wilde toch heel graag nog een keer naar Schotland. Dus toen ik de uitnodiging kreeg heb ik niet na hoeven te denken over mijn antwoord natuurlijk!
Gisteren zijn we dus vertrokken, de bootreis is altijd een heel leuke trip. De zonsondergang heb ik natuurlijk moeten vereeuwigen, die zie ik in Bitgum nooit zo mooi zonder verstoringen van allerhande huizen en bomen enz..... Slapen op de boot gaat ook wel, na een paar Fosters :drink1: :lach1:
En dan weer opstaan en genieten van het uitzicht en ook nog een mooie zonsopkomst, het was ontzettend helder weer! Lekker ontbijtje gehad en dan idd van de boot, door de douane en op pad! Nou, ik weet nu wat een dippiedag is :lach2: , jeetje, je schiet dan met je auto ineens een heeeel diep gat in, lijkt het, je maag draait er van om! Maar maakt niet uit, is goed gegaan, chauffeur P is zeer bedreven!
Heerlijk net al de gemaakte foto's bekeken en nu in de rust, is toch wel zeer vermoeiend zo'n reis maar wel de moeite waard! Wie weet komt er nog een verslag van M, ik laat het hierbij!
Groetjes, T
Plaats reactie

Terug naar “Schotland 2016”