Ons huisje

Reislog van onze trip naar Schotland in september 2016
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Margreet
Administrator
Berichten: 52
Lid geworden op: 23 sep 2012, 21:39
Contacteer:

Ons huisje

Bericht door Margreet »

Zo, aangezien ik toch weer vroeg wakker ben, kan er wel een verhaaltje over onze lokatie bij. Het farmhouse waar we verblijven ligt mooi een stukje boven de weg en waar voor de meeste huizen dikke bomenrijen staan, is hier alles open zodat we lekker over de baai kunnen kijken naar de overkant (Wigtown). De weg geeft wel enorm veel lawaai (want een grote doorgaande weg), maar daar hoor je binnen niets van, vanwege de muren die ongeveer 75 cm dik zijn. Dit huis is gebouwd op stevige weersomstandigheden!! Het is ook al erg oud, maar van binnen helemaal gemoderiseerd, Uiteraard, want wij willen wel wat comfort! Bedoeld voor 6 à 7 personen hebben wij met z'n drietjes meer dan genoeg ruimte! :mep4: Er is van alles voldoende en de bedden liggen goed. TV kijken komt er niet echt van want je zit hier niet op de bank, maar IN de bank en praktisch op de grond, dus ik moet de anderen mobiliseren als ik overeind wil komen :klap4: . Geeft niet hoor, het is hier buiten zo mooi, dat het in de aangebouwde serre net is alsof je naar natuur tv zit te kijken. Ook de keuken is luxe uitgevoerd, met alle apparatuur. De broodrooster lijkt op een Ferrari, mooi rood en super de luxe :lach1: . Alleen helaas geen geile afvalbak, die P in Wales zo leuk vond ... de waterketel maakt dan wel weer zoveel herrie dat-ie als wekker kan dienen :gaap2: :lach2: . Zo heeft ieder plekje z'n eigenaardigheden die het juist zo leuk maken.
Gisteren was een schitterende trip; ik denk dat we vanwege de harde wind bij de vuurtoren gisteravond allemaal zo duf als wat waren, ik lag er tenminste al vroeg in en weet van niets meer. Vandaag zal het wat minder zijn met het weer, maar het is in ieder geval NU windstil ... afwachten maar en gewoon je gang gaan, dat lijkt hier het beste. Zoals het vrouwtje aan de kassa bij die tuin gisteren zei: When the sun shines and it's dry, then it's a fine day in Scotland! We schrijven later vandaag wel meer, doei!!! :zwaai3: (M)
Plaats reactie

Terug naar “Schotland 2016”