De laatste dag en toch nog Galloway Belted gezien!!

Reislog van onze trip naar Schotland in september 2016
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tineke
Moderator
Berichten: 38
Lid geworden op: 10 mar 2016, 21:12
Contacteer:

De laatste dag en toch nog Galloway Belted gezien!!

Bericht door Tineke »

Van mij ook nog een afsluitend verslag. Het is inderdaad een mooie verkenningsrit geweest. Soms eindigen we op een doodlopend stukje weg en moeten we weer terug, wat ik helemaal niet erg vind, ik heb namelijk onderweg blonde Schotse Hooglanders gezien en die wil ik graag nog op de kiek! Het zijn overigens de enige die we deze reis gezien hebben, tijdens de vorige reis in 2011 zagen we er veel meer, maar toen zaten we ook veel noordelijker.
Port William was prachtig met de harde wind :storm1: vanuit zee! En dan zit je daar in The View te eten en zie je enkele mensen op de pier foto's maken, te dicht bij een muur waar dan dus het water overheen omhoog spuit! Mooi om te zien!
Bij Mochrum Loch zien we niet alleen het kleine kasteeltje en het loch, net ervoor heb ik eindelijk de kans om de Galloway Belted koe te fotograferen! De hele vakantie al uitgezien naar deze kans en deze dag lukt het dan eindelijk! En ze zijn heel mooi geworden, de foto's!
Zoals P al zei, zijn we niet laat thuis en net voor de zonsondergang heb ik nog enkele foto's kunnen maken van de Golden Eagle! P hoorde er één tijdens het :rook: -tje en ja, ik ben nou eenmaal ook nog vogelgek :whaa: , dus meteen gaan kijken! Tussen het maken van de foto's van de prachtige zonsondergang zitten dus ook een paar van deze steenarend! Ik ben helemaal happy!!! :klap2: :klap2:
Morgen gaan we weer naar Newcastle en dan op de boot terug naar Nederland.... de knyntsjedagen zijn weer voorbij!

Hopelijk tot een volgende keer,
:hallo: T
Plaats reactie

Terug naar “Schotland 2016”