Jawohl...

Reislog van ons tripje naar Willingen, Sauerland in september 2017
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Margreet
Administrator
Berichten: 52
Lid geworden op: 23 sep 2012, 21:39
Contacteer:

Jawohl...

Bericht door Margreet »

Hèhè, zojuist even gut gefressen. Hoteleten (want halfpension), maar lang niet slecht. De chef moest even gaan liggen ... hij zat een beetje vol!
Vandaag dus een prima reis gehad, best mooi weer, later wat meer wolken. Maar dat deert ons niet.
Het hotel is meer dan goed. Erg nette kamers, aardig personeel en de eerste hap is ook niet slecht bevallen. Best wel wat Nederlanders "in da house" maar ze lijken van het kalme, rustige soort. Dus tot nog toe geen last van.
Willingen lijkt een leuk stadje, we zullen het morgen eens verkennen want er moeten kaarten gekocht e.d. voor het thuisfront. Geen idee wat we verder gaan doen, er is eigenlijk niet echt een plan gemaakt ... zéér tegen mijn gewoonte in! Zal dalijk de foldertjes in de hotelmap eens doorworstelen.
Heb ik verder nog iets te melden ... oh ja, dat vond ik wel leuk, waar Pedro de flammkuchen (yum!! :klap4: ) gegeten had voor de lunch in Ahlen, noemden ze de wc-ruimte de "pipi lounge" :lach1: , vond ik wel grappig!
Nou, ik zal zolang mogelijk proberen wakker zu bleiben, want anders ben ik morgen weer om 5 uur klaarwakker en daar wordt P niet vrolijk van. Hij ligt nu lekker ff te ronken, zal het wel nodig hebben. Maar dan ligt-ie er vast niet vroeg in ... want bier beneden ... :bier: ... dusss, we wachten maar af! Morgen meer nieuws, ff nach hause telefonieren, er lijkt een kleinkind ziek zu sein :sad1: ... nicht gut! Morgen meer verhalen, piepels! Doei !!! XXX :zwaai1: (M)
Gebruikersavatar
Gerrie
Berichten: 34
Lid geworden op: 27 jul 2016, 10:52
Contacteer:

Re: Jawohl...

Bericht door Gerrie »

Hey M en P

De chef moe dat kan toch niet :whaa:

Begint bij hem ook de leeftijd te werken :tong2:

Of hij wil gewoon uitrusten voor het bier te heffen, hij is wel slim hoor.

Heel veel plezier samen en geniet er goed van.

Dat jullie als der Heidi und Peter terugkomen met een lederhose aan :smile: :smile:

Groetjesssssssssss van de twee snotneuzen hier :whaa: :kus3: :kus3:
Plaats reactie

Terug naar “Sauerland 2017”