Volle dag ...

Reislog van ons tripje naar Willingen, Sauerland in september 2017
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Margreet
Administrator
Berichten: 52
Lid geworden op: 23 sep 2012, 21:39
Contacteer:

Volle dag ...

Bericht door Margreet »

Nou dat was het wel, we waren pas rond 5 uur weer zuruck ins Hotel, waar een parkeerplekje vinden nog een probleem was. Het is best wel druk ins Hotel, terwijl overal alles duidelijk in ruststand staat; tussen zomer- en winterseizoen. Het grijsgehalte is hoog hier, gelukkig verf ik m'n haar :dans1: , dus hoor ik bij de jonkies :tong2: . Pieter gaat gewoon voor een hangjongere door :lach1: !
Maar we hebben veel moois gezien vandaag én we hebben het drooggehouden. Bewolking is niet zo erg, foto's zien er met wolken zelfs beter uit, begrijp ik.
Dat Schloss Waldeck, daar is inderdaad nog een stukkie Nederland aan verbonden. Ze is er niet geboren, want toen was het gezin net verhuisd, maar het was wél de zetel van de familie Waldeck-Pyrmont. En ene Emma von Waldeck-Pyrmont die in die familie geboren is, was de grootmoeder van onze Koningin Juliana, die weer de oma van WA is... dus dik familie!
Het was mooi, daar rond dat stuwmeer. En ik heb die hele dam hin und wieder gelaufen! Terug wel met een lekkere schnitzel in de mik, want het was lunchtijd. Het gaat goed met de beentjes, alleen 's avonds zijn de voetjes dik. Verder prima te doen.
Vanavond hebben we weer dik zitten kanen aan het diner ins Hotel. Het eten is uitstekend, kan niet anders zeggen. Er mag wat meer peper en zout op, maar dat staat op tafel. En het vlees wordt wat meer doorbakken als wij thuis gewend zijn ... maar ja, met al die oudjes ... :dans1: .
In ieder geval ligt de chauffeur nu weer effies in dromenland, maar niet te lang, want morgen weer op tijd op! :slaap3: Oh ja, dit was ook wel apart. We hadden vanmorgen vroeg een sleutelhanger gekocht voor Anna bij de toerist info (dat was beloofd) en die was ik kwijt toen we op de kamer waren. Niet te vinden ... Daarom niet getreurd, halen we gewoon een nieuwe morgen, toch? Maar lookielook, we kwamen via de achterom naar buiten en bij de auto en daar had een vriendelijk persoon de gevallen sleutelhanger op de auto gelegd! Dat ws leuk!! :klap1:
Goed, ik heb er genoeg van. Ff een peukie op het balkon :rook: en dan Pedro maar uit z'n dromen rukken :green: !
Tot morgen allen :knip1: , bis später!!!
Plaats reactie

Terug naar “Sauerland 2017”