Zo, ook de laatste dag hier naar de bliksem.

Reislog van ons tripje naar Willingen, Sauerland in september 2017
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pieter
Beheerder
Berichten: 562
Lid geworden op: 15 sep 2012, 21:44
Contacteer:

Zo, ook de laatste dag hier naar de bliksem.

Bericht door Pieter »

Zoals al gezegd zijn we vandaag hier in de buurt gebleven, want er valt nog van alles te bekijken. Als eerste zijn we naar het Curioseum geweest, een bonte mengelmoes van allerhande rommel met zo hier en daar wat juweeltjes er tussen. Best wel de moeite waard om te bekijken, het brengt sowieso een glimlach op de lippen :lach2: .
Afbeelding Afbeelding
Het weer zat vandaag prima mee, in het dal was het zelfs warm te noemen, maar dat er een fris windje stond dat wisten we al. Daarom toch maar een jasje aangedaan voor we de Ettelsberg opgegaan zijn. Omdat het hier al tegen lunchtijd liep hebben we de innerlijke mens ook maar van brandstof voorzien.
Erbsensuppe mit wurst und bockwurst mit senf und salat. Dat belooft wat voor vannacht :lach2: . Er is bewijsmateriaal van, maar dat ga ik hier niet plaatsen, maar neem van mij aan dat het voortreffelijk smaakte.
Met het zonnetje er bij komen de herfstkleuren mooi uit en na een stel foto's zijn we weer het dal in getrokken.
Afbeelding Afbeelding
Er is hier een glasblazerij en daar wilden we ook nog gaan kijken. Het is niet heel groot, maar het was leuk om te zien hoe de man de een vogeltje op een vogelbadje maakte :lach2: . Hij deed zo z'n best om Duits te praten, maar volgens mij is het een uitgeweken Amerikaan of iets dergelijks.
Na heftig shoppen zaten we al vroeg weer bij het hotel op het terras. Het was er best wel druk en het biertje smaakte prima, meer ga ik er niet over zeggen :lach2: :lach2: .
Eigenlijk vind ik het wel weer mooi geweest zo, we gaan zo eerst eten en daarna alvast wat voorbereiden op ons vertrek hier. Morgen zal er vast nog wel een afsluitertje komen en de rest van de foto's komen dan op de fotopagina te staan.
Dus tot later maar weer :hallo: Pieter.
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear.
Gebruikersavatar
Gerrie
Berichten: 34
Lid geworden op: 27 jul 2016, 10:52
Contacteer:

Re: Zo, ook de laatste dag hier naar de bliksem.

Bericht door Gerrie »

Hallo P en M

We hebben alles gelezen en niet geroken gelukkig :lach2:
Hier was gister en vandaag ook erwtensoep het bed rook wat apart :lach2: :lach2:
We wensen jullie een hele goede reis terug en rijd voorzichtig.

Groetjes Paul en Ger :kus3: :kus3: :kus3:
Plaats reactie

Terug naar “Sauerland 2017”