En zo hebben we weer een vakantie afgesloten.

Reislog van ons tripje naar Willingen, Sauerland in september 2017
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pieter
Beheerder
Berichten: 562
Lid geworden op: 15 sep 2012, 21:44
Contacteer:

En zo hebben we weer een vakantie afgesloten.

Bericht door Pieter »

We zijn weer thuis na een voorspoedige reis. Na de bad en ontbijtperikelen hebben we het hele zootje weer in de auto gepakt en op weg gegaan. We hadden nog een mooie route bedacht welke ons onder Keulen langs zou voeren en die stelde zeker niet teleur.
Misschien hebben we wel het verkeerde deel van Sauerland gekozen, maar dat is achteraf praten. De hemel ziet nog blauw van de dagen en wie weet gaan we nog wel vaker zulke korte reisjes maken. Om dan de plas over te steken is iets te gek, maar zo'n midweekje naar Duitsland is dan een prima optie.
Al met al hebben we het prima naar de zin gehad en gezien de conditie was dit lang genoeg voor deze trip. De natuur is er best mooi, de herfst kleurde al flink de blaadjes en het weer was prima, wat wil een mens nog meer. We hebben weer een heel stel mooie plaatjes om later nog eens terug te kijken en natuurlijk dit verhaal.
Voor nu zit het er op, ik heb nog lekker een paar dagen vrij, dan heb ik mooi de tijd om ook de foto's nog uit te zoeken en er een stel van op de fotopagina te plaatsen.
Ik laat het hier bij, het is geen lang verhaal geworden, maar dat mag de pret niet drukken.
Tot een volgende keer maar weer, dat zal waarschijnlijk ergens in juni volgend jaar worden, maar dat weet je hier maar nooit :knip2: .
:hallo: :hallo: Pieter.
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear.
Plaats reactie

Terug naar “Sauerland 2017”