Een tussenstand.

Reislog van onze trip naar Wales en Herefordshire in juni 2018
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pieter
Beheerder
Berichten: 562
Lid geworden op: 15 sep 2012, 21:44
Contacteer:

Een tussenstand.

Bericht door Pieter »

Wat betreft de vakantie is er niet heel veel nieuws, buiten dat het nog maar 3 maanden duurt voor het zover is. Het is alsof de duvel er mee speelt, maar we hebben op de tv al weer een hoop gezien van de omgeving waar wij gaan vertoeven, en zo hebben we al een aardig idee wat we willen gaan doen.
Maar ook voor deze vakantie geldt het zelfde als al de voorgaande vakanties, we wijken nogal eens af van de gemaakte plannen :lach2: . Dat mag de pret niet drukken, zo hebben we altijd een reden om nog eens terug te gaan, want er is zoveel moois te zien.
Verder nog een nieuwtje, per 1 augustus ga ik 24 uur per week werken en ja ik weet het, er zullen nu mensen zijn die vragen of ik dan eindelijk eens ga beginnen met werken :lach2: . Mijn aanvraag om minder te gaan werken is eigenlijk stilzwijgend goedgekeurd, mijn werkgever vond het blijkbaar niet belangrijk genoeg om mij schriftelijk iets te laten weten en heeft daarbij de wettelijke termijn van 1 maand overschreden. Zwijgen is toestemmen :ja: :knip2: .
Per 1 augustus ga ik dus met deeltijd pensioen met dank aan mijn eigen noeste werken bij de NAM, dat pensioen gaat op mijn 60e al in, dus financieel hebben we er geen pijn van.
Hier laat ik het weer even bij, er zal vast nog meer komen, maar dat zien jullie vanzelf.

:hallo: Pieter.
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear.
Gebruikersavatar
Gerrie
Berichten: 34
Lid geworden op: 27 jul 2016, 10:52
Contacteer:

Re: Een tussenstand.

Bericht door Gerrie »

Hey Pieter

Vakanties zijn er om de plannen steeds te kunnen veranderen, daar is het vakantie voor :ja:

24 uur werken pas op dat je niet moe gaat worden :lach2:

Maar je hebt het helemaal goed vooral als je het in de knip niet merkt.

Zo hou je mooi tijd over voor andere hobby's: Margreet en kleinkids plagen, keuken volledig bezetten en de rookoven nog meer gebruiken.

Je zal je vrije tijd wel goed doorkomen.

Groetjes Paul en Ger :zwaai1: :kus3:
Plaats reactie

Terug naar “Wales en Herefordshire 2018”