Berichtje van mij

Reislog van onze trip naar Wales en Herefordshire in juni 2018
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Margreet
Administrator
Berichten: 52
Lid geworden op: 23 sep 2012, 21:39
Contacteer:

Berichtje van mij

Bericht door Margreet »

Zo, een verkwikkend tukkie gedaan en nu kan ik de avond wel effies door. P ligt op zijn beurt even te pitten en internet is hier nogal twijfelachtig, dus ik ga gewoon verder op zijn account.
Wat een kilometers waren dat zeg!! Inderdaad, je gaat de jaartjes wel voelen, om het over de kontjes maar niet te hebben :zucht1: . Totaal stonden er (geloof ik, ik ga niet weer kijken...) 875 km op de dagteller, over 2 dagen verdeeld dus. Gisteren het meest. De trip van vandaag verliep wel veel soepeler dan gisteren en we konden ook wat meer van het uitzicht genieten, als er geen heg in de weg stond :lach3: . Het weer werkt in ieder geval geweldig mee. Niet te warm, lekker briesje, zonnetje en een wolkje hier en daar, 20 graden ... voor ons hemel op aarde, alhoewel de (heel) jonge man bij het hotel vanmorgen stond te klagen dat het zo warm was, tsss. Ja, dat hotel, een huisje is toch stukken fijner! Niet om elkaar (wij kunnen uitstekend met elkaar opschieten :mep4: ), maar dat je gewoon iets meer ruimte hebt. Plus het lag aan een drukke weg en over dat eten wil ik het niet meer hebben!! De simpele hamburger met patatten vandaag was een klasse beter. En dat ontbijt ... pfff, laat een bus vol tieners los op tafels met eten en de hel breekt los!! Sjongejonge, nog nooit zoiets gezien :bang2: ,
En dan nu hier op de boerderie :dans1: ! Het ziet er heel leuk uit, mooie tuin en er zijn kippen, schapen en veul lammetjes (waarvan nummer 11 en 20 (stond op hun rug) P dus kwamen begroeten) en de chef dacht dat er ook een varken was ... hij zal wel een koteletteke geroken hebben :mep2: . En dan is er ook Teddy nog, een lieve oude dame. Een hond dus! De eigenaresse, Tina, stond in de tuin toen wij aankwamen en begroette ons zeer vriendelijk. Een korte uitleg en de vraag of we rabarber lustten (P wel, uiteraard), die zou ze dan op de buitentrap leggen (uit de moestuin, snappie?), samen met wat sla. Binnen vonden we een fles melk, een brood en een fles wijn. Prima aankomst, zou ik zeggen! Het is allemaal wel wat minder netjes als een Nederlandse boerderij, maar dat is een deel van de charme, vind ik.
We wonen hier upside down, dwz beneden slapen en badderen en boven wonen. Mét bijbehorend dakterras en uitzicht. Helemaal geweldig! Vandaag konden we in de verte de zee zien ... of is het de Atlantische Oceaan? Hm, dat zoeken we even op. :intel:
Morgen ga ik verder met settelen (inruimen), ben nu veel te moe. En dan gaan we maar eens een (heel klein :tong2: ) tripje maken; eens zien of we de zee kunnen vinden. Dat moet hier lukken!
O ja, bijna vergeten. Helaas hebben we vandaag een slachtoffer gemaakt. Uit een bos langs de weg sprong zomaar een eekhoorntje voor de auto. P kon hem echt niet meer ontwijken, anders waren we frontaal op een tegenligger geknald. Ik denk dat hij wat oud of ziek was, want normaal zijn die dingen veel sneller. Heel erg jammer!! Ik zei tegen P: je had zeker liever een van die maffe wielrenners hier (jaja, die hebben ze hier ook!!) plat gereden en hij was het daar helemaal mee eens. Hij vond het beslist niét leuk, onze grote dierenvriend :sad1: .
Goed, ik laat het hierbij. Tot snel maar weer! XXX M :zwaai1:
Gebruikersavatar
Marijkevo
Berichten: 22
Lid geworden op: 30 mei 2015, 19:00
Contacteer:

Hello possums....

Bericht door Marijkevo »

Heb me even in moeten lezen natuurlijk en dat duurde ff. Zo te zien hebben jullie het weer uitstekend naar je zin. Kan ook haast niet anders met dat weer en dat eten. Gelukkig hebben we hier ook fijn weer, wel iets warmer als bij jullie maar ik heb er in ieder geval geen last van. Nou schatjes, geniet maar lekker maar drink en eet met mate!!!
Marijke :kus3: :kus3: :kus3:
Gebruikersavatar
dyananna
Moderator
Berichten: 130
Lid geworden op: 23 nov 2012, 19:11
Contacteer:

Genieten!

Bericht door dyananna »

Hoi skatjes,

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Nu begint echt het grote genieten! Jullie hebben het verdiend! Jammer van het slachtoffer vandaag, maar laat dat de pret niet drukken. Op naar morgen, dan lees ik graag weer een update.

XXX
Gebruikersavatar
Paul
Moderator
Berichten: 43
Lid geworden op: 24 sep 2012, 00:07
Contacteer:

Re: Berichtje van mij

Bericht door Paul »

Hallo vakantiegangers :-)

Wel heel dapper van nr 11 en nr 20 om zo'n lamsliefhebber te begroeten :fluit1:

En bij een echt biologische krop sla passen de gasten wel die jullie erbij kregen, puur natuur :lach2:

Wij zijn benieuwd naar de foto's, kunnen we meegenieten met wat jullie allemaal zien en zo van kunnen genieten.

Geniet van de uitstapjes, de uitzichten en van een goede bak koffie (of thee) met de broodnodige andere aansterkingen.

Groetjessss

Gerrie :kus3: en Paul :hallo:
Gebruikersavatar
maria
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jan 2018, 23:46
Contacteer:

Re: Berichtje van mij

Bericht door maria »

heel veel plezier xxxxxx
Plaats reactie

Terug naar “Wales en Herefordshire 2018”