Een moord en een lambaldag

Reislog van onze trip naar Kent in oktober 2018
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Margreet
Administrator
Berichten: 52
Lid geworden op: 23 sep 2012, 21:39
Contacteer:

Een moord en een lambaldag

Bericht door Margreet »

Het is hier 13.30 uur en we zijn alweer een uur ofzo terug op het park. Pieter zit de F1 te kijken en ik heb wat foldertjes gescoord bij de receptie, want morgen gaan we toch echt op pad!
Waarschijnlijk wordt dat een dagje Canterbury; gewoon wat rondneuzen in het oude centrum. We zijn er vanochtend ook geweest (buiten het centrum), voor wat boodschappen in een superstore. Daarna, op weg naar hier, even een stop gemaakt bij een Farm shop. Voor P wat worstjes gekocht, want we eten vanavond hier. Er zit weliswaar een pub zowat op de hoek hier, maar over het algemeen is het op zondag mudjevol met eters. Dat bewaren we voor later in de week.

Gisteren was het na aankomst echt zeiknat buiten en vannacht was het koud. Noordenwind, brrrr. De regen hebben we naar NL gestuurd en het is nu fris, maar mooi zonnig weer. Helaas vanmorgen opgestaan met gierende hoofdpijn en de bijbehorende pillen laten je ook niet echt lekker fit voelen, dus vandaar ook het lamballen. In ieder geval zijn we nu wel gesetteld in ons kunststof vakantiechalet. Het park(je) is nog maar 1 jaar oud en het onderkomen is dus prima. Maar over een jaar of vijf is alles ram versleten, denk ik. Never mind, wij hebben het prima.
Er is een elektrische open haard ... :lach1: ... met afstandsbediening en je kunt er alle kleuren van de regenboog achter laten verschijnen. Het lijkt iets van een andere planeet en ziet eruit als een grote flatscreen TV. Die we trouwens ook hebben. Met meer dan 100 zenders. Het internet werkt uitstekend en is inbegrepen in de prijs. Een modern park dus :zucht2: .

Gisterenavond heb ik een moord gepleegd. Op de slaapkamer zag ik ineens tussen de toiletspullen op de ladenkast een grote zwarte spin zitten. Ik kreeg 'm net niet te pakken en hij verdween spoorloos. Omdat hij blijkbaar wilde blijven slapen, heb ik hem maar een naam gegeven. Frank (Frènk, op z'n Engels :tong2: ). Een uurtje later kwam ik die kamer weer in en zag 'm op de grond zitten, bij de waszak... Deze keer was ik sneller en heb hem vakkundig de nek omgedraaid :mep2: . De logee is dus niet lang gebleven :lach1: .
Nou, veel meer is er niet te vertellen, dus ik ga verder met lamballen :gaap2: .

Tot gauw!!! :kus3: M
Plaats reactie

Terug naar “Kent 2018”