Aan alle moois komt een eind.

Reislog van onze trip naar Kent in oktober 2018
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pieter
Beheerder
Berichten: 562
Lid geworden op: 15 sep 2012, 21:44
Contacteer:

Aan alle moois komt een eind.

Bericht door Pieter »

En zo is het maar net, we zijn weer thuis na een voorspoedige reis. Lang leve de priority boarding, dat scheelt veel vrachtverkeer wanneer je van de boot komt. De boot had trouwens vertraging, waar dat aan heeft gelegen weten we niet, maar vast niet aan het weer. Om 12:15 uur gingen de trossen los en waren we onderweg naar Duinkerken. Al met al een kalme overtocht met prachtig weer en helder zicht, we konden heel lang beide kusten zien.
Vanmorgen waren we beide al op tijd op en het inladen van ons vehicle was zo gepiept, zoveel rommel maakt een mens niet in een week tijd en met strak stuwwerk past alles ruimschoots in de kofferbak. Op de weg was het lekker rustig, in de UK zijn ze op de zaterdagmorgen niet zo vroeg wakker en na een tankbeurt van €1,46 per liter stonden we al om 10:30 uur op de kade. Tijd genoeg om nog te genieten van een lekkere bak koffie en aapjes kijken :knip2: . Altijd leuk om te doen, je ziet echt allerhande types voorbij komen.
Ik heb er nog een jonge dame met stress vanwege het afplakken van de koplampen geholpen, want die stickers werken in de meeste gevallen toch niet. Op de vraag of ze van plan was om bij donker te rijden zei ze nee, waarop ik haar geadviseerd heb om die stickers op te bergen. Gewoon het parkeerlicht gebruiken in combinatie met de mistlampen voor is meestal meer dan voldoende. Ze was er maar wat blij mee.
Na de kalme overtocht reden we om 15:30 pas van de boot en al heel snel waren we de paar vrachtwagens al voorbij en konden er meters gemaakt worden. We hadden op de boot al gegeten, dus stoppen hoefde in principe niet meer, of het moet al voor een plasje zijn. Het ging erg voorspoedig, ondanks de wegwerkzaamheden bij Gent en de daarbij behorende omleiding. Billy wist ons feilloos de weg te wijzen en zo reden we al gauw weer op de weg naar Antwerpen.
Zelfs op de ring ging het heel voorspoedig, geen enkele file en op de enkele stuntpiloot na mochten we beslist niet klagen. En zo stond het ros klokslag 18:00 uur uit te hijgen op de stoep.
Nu zitten we weer op de eigen bank, de rommel laten we rommel even, dat zien we morgen wel weer, of overmorgen, want morgen willen we ook nog even naar de kids. Zoals gisteren al gemeld, de fotopagina is ook klaar, daar verwacht ik geen toevoegingen meer, ik zou zeggen neem eens een kijkje, wie weet raakt er nog iemand geïnspireerd :knip2: .

Tot een volgende keer maar weer, want vakanties vervelen nog niet :lach2: .

:hallo: :hallo: , Pieter
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear.
Gebruikersavatar
maria
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jan 2018, 23:46
Contacteer:

Re: Aan alle moois komt een eind.

Bericht door maria »

heerlijk weer om te lezen gr xx maria
Plaats reactie

Terug naar “Kent 2018”